Bij 4 Season Swap is er een nieuwe challenge: Stempelen zonder in te kleuren.
Ik heb een kaart in zwart/wit gemaakt met deze opdracht en ik heb mijn stempels van planten weer eens tevoorschijn gehaald.
Het design papier is al oud en heb ik ooit eens in Duitsland gekocht.
De tekst komt uit een papierpakketje van Hobby & Zo.
De plant heb ik op een cirkel van Crealies gestempeld.
En ik heb wat perl dots op de kaart aangebracht.
Voor het maken van deze kaart heb ik een sketch gebruikt van Kreativ Tanten.
Aan de binnenkant hetzelfde design papier waar ik 2 ovalen uit gestanst heb.
Aan de linkerkant een pannenkoekplant gestempeld.
Sketch
Ik vind het een mooie kaart Wies en ook een leuke sketch. 👍
BeantwoordenVerwijderenFijne dag nog en groetjes
Prachtig kaartje Wies.
BeantwoordenVerwijderenHeel leuk deze kaart! Ik herkende de sketch meteen, want ik ben er ook mee bezig geweest.
BeantwoordenVerwijderenOok je binnenkant is top!
Wow, was für eine hübsche Karte. Danke fürs zeigen bei uns Kreativtanten. Herzlichst Kirsten 💜
BeantwoordenVerwijderenSuper leuk is je kaart Wies!
BeantwoordenVerwijderenIk was gastdesigner voor deze challenge.
BeantwoordenVerwijderenBest lastig hè, om NIET te kleuren.
Ik vind jouw kaart heel erg goed gelukt, mooi hoor.
Past goed, deze stempel op het dp.
een mooie kaart Wies....gr karin
BeantwoordenVerwijderenWouw, heel mooi Wies, goed gedaan met je stempels zonder inkleuren te kleuren! Ook je kaart is weer top!
BeantwoordenVerwijderenxx Gerie
Een hele leuke zwart / wit kaart is dit geworden.
BeantwoordenVerwijderenKnap gemaakt Wies.
Groetjes,
Carla
Beautifully done! Thanks so much for joining in the fun at our Neglected Stuff challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
BeantwoordenVerwijderenDarlene
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Neglected Stuff Co-Owner
NEGLECTED STUFF CHALLENGE
Een mooie kaart zo in zwart-wit Wies. Mooie uitwerking van de sketch.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
leuke bloemenkaart, de schets heb je gaaf uitgewerkt
BeantwoordenVerwijderenHeel mooie plantjes en leuk in zwart/wit!
BeantwoordenVerwijderenDankjewel voor het delen van je creatie mbt onze juni-challenge op het 4 Season blog.
grtz Colien