Vandaag een kerstkaart voor mijn voorraad.
Voor deze kaart heb ik mijn washi tape weer eens tevoorschijn gehaald.
Op een stuk kaartkarton stroken washi tape geplakt (ook om de randen heen gevouwen en geplakt)
Toen een cirkel (Crealies) uit dit kaartkarton gesneden en op een dubbele kaart geplakt.
Op eenzelfde formaat cirkel een landschapje gestempeld (Find It)
Een tekst gemaakt in Word.
Challenge:

Een mooie kerstkaart Wies, doet me aan delfts blauwe tegeltjes denken.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
A pretty holiday card!
BeantwoordenVerwijderenThank you for joining our challenge at The Neglected Stuff and Peace On Earth!
Diane
{Nellies Nest}
The Neglected Stuff, POE Co-Owner