Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 7 juni 2026

Planten

Bij 4 Season Swap is er een nieuwe challenge: Stempelen zonder in te kleuren.
Ik heb een kaart in zwart/wit gemaakt met deze opdracht en ik heb mijn stempels van planten weer eens tevoorschijn gehaald.
Het design papier is al oud en heb ik ooit eens in Duitsland gekocht.
De tekst komt uit een papierpakketje van Hobby & Zo.
De plant heb ik op een cirkel van Crealies gestempeld.
En ik  heb wat perl dots op de kaart aangebracht.
Voor het maken van deze kaart heb ik een sketch gebruikt van Kreativ Tanten.
Aan de binnenkant hetzelfde design papier waar ik 2 ovalen uit gestanst heb.
Aan de linkerkant een pannenkoekplant gestempeld.
Sketch

13 opmerkingen:

  1. Ik vind het een mooie kaart Wies en ook een leuke sketch. 👍
    Fijne dag nog en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze kaart! Ik herkende de sketch meteen, want ik ben er ook mee bezig geweest.
    Ook je binnenkant is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, was für eine hübsche Karte. Danke fürs zeigen bei uns Kreativtanten. Herzlichst Kirsten 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was gastdesigner voor deze challenge.
    Best lastig hè, om NIET te kleuren.
    Ik vind jouw kaart heel erg goed gelukt, mooi hoor.
    Past goed, deze stempel op het dp.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw, heel mooi Wies, goed gedaan met je stempels zonder inkleuren te kleuren! Ook je kaart is weer top!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke zwart / wit kaart is dit geworden.
    Knap gemaakt Wies.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautifully done! Thanks so much for joining in the fun at our Neglected Stuff challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Neglected Stuff Co-Owner
    NEGLECTED STUFF CHALLENGE

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart zo in zwart-wit Wies. Mooie uitwerking van de sketch.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke bloemenkaart, de schets heb je gaaf uitgewerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie plantjes en leuk in zwart/wit!
    Dankjewel voor het delen van je creatie mbt onze juni-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...