Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 25 juni 2026

Vogel en besjes GDT


Vandaag begint er een nieuwe challenge bij Girlz Creative Fun Art of Scrap.
Omdat ik in april bij challenge #20 in de Top 3 stond, mag ik deze maand gastdesigner zijn.
Het thema is "Alles mag" zolang je maar design papier op je kaart gebruikt.
Het design papier komt uit verschillende oude papierblokjes.
Cirkeltekst van Marianne Design.
De digi van het vogeltje ingekleurd met Derwent potloden en uitgestanst met een ronde mal van Crealies.

Doen jullie gezellig mee met de challenge?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...