Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 12 september 2024

Kerstkaarten 2024 - 39

 Vandaag weer eens naar de bieb geweest. Ik lees tegenwoordig meest e-boeken. Erg handig wanneer je bv. met de bus of trein op reis gaat. Dan hoef je geen boek mee te nemen maar kunt gewoon een boek op je mobiel lezen. Maar een echt boek is toch wel prettiger om te lezen. 
Ik heb het boek van Lisa Weeda geleend, waar de voorstelling in Zwolle op geïnspireerd is (zie blogbericht van woensdag) Het boek was net nieuw in de collectie. Ik ben benieuwd.

Voor vandaag is het toch nog gelukt een kerstkaart te maken.
Deze heb ik gemaakt naar het model van de FB groep Mijn Schatkaart.

Het design papier en de plaatjes zijn allemaal uit 2 blokken van Craft Sensations.

Challenge:
52 WTC week 37

13 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart Wies.
    Wat een leuk modelletje is dit.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja, dat model ken ik, maar weer helemaal vergeten. Zo leuk! Mooie kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart vind het model super heb het even opgezocht nu de tijd vinden om het te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze is leuk geworden ! mooi gemaakt ! zo krijg je ook de kleine plaatjes van het blok verwerkt, mooi gedaan
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kerstkaart en het modelletje vind ik prachtig.
    Knap gemaakt Wies.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het leuke model en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, leuk model ook.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk modelletje, mooi gemaakt.
    Ik heb ook liever een gewoon boek, mijn e-reader gebruik ik alleen als we op vakantie gaan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit blijft een leuk model en je hebt er met die leuke plaatjes en het mooie dessin-papier een prachtige kerstkaart van gemaakt Wies. Ik heb even de e-reader van mijn man geprobeerd maar sloeg bij mij niet aan. Ik lees alleen "echte" boeken, heerlijk!
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie kerstkaart, leuk model.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart heb je gemaakt in een leuk model. Ik heb een E-reader maar gebruik hem bijna nooit, lees veel liever echte boeken, gemiddeld zo'n 4 per week.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooie kaart in dit leuke model, je hebt er mooi papier voor gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel leuk kaartmodel! Kan je veel op kwijt! Veel leesgenot, groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...