Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 1 september 2024

DT Cheerful Sketches #136 september

 Vandaag gaat de nieuwe challenge bij Cheerful Sketches van start.
Ik heb een kaart gemaakt met de leuke digi
"The sweetest watermelon" van The Paper Shelter
Het papier komt uit verschillende blokjes.
De tekst "Zomer" is van Joy.
De watermeloenen zijn geknipt uit een restje design papier.
En het is me voor het eerst gelukt om wat te doen met de PNG versie van een digi.
De ongekleurde digi heb ik in Word geplaatst op het bijbehorende design papier van The Paper Shelter en als één geheel uitgeprint. De digi toen ingekleurd met Derwent potloden. 
De sketch van deze maand:


We hopen dat veel van jullie weer meedoen met onze challenge.

5 opmerkingen:

  1. O, wat knap van je, dat gepuzzel met het bestandsformaat, ik heb mij er nog niet aan gewaagd.
    Je hebt een heel leuke kaart gemaakt, heel zomers en vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje en wat ben jij handig met de computer zeg! De sketch is ook gaaf.
    En de kaart voor DAK hieronder vind ik ook gaaf! Heb je hem ook gelinkt bij K&K?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd is dit! ook je kaartje hieronder met luchtballon is tof! Slim gedaan met de afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk zomer kaartje Wies, ook de kaart uit de vorige post.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die ligt lekker in haar hangmat te genieten! Mooi ingekleurd! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...