Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 5 september 2024

Kerstkaarten 2024 - 38


Deze week met een paar knutselvriendinnen bezig geweest met de visgraat techniek. 
Vooral met restjes papier gewerkt.  Maar deze kerstkaart niet, die heb ik met washi tape gemaakt.
Ook wel goed om deze tape te gebruiken, want eentje plakte al niet zo goed meer.

Behalve washi tape van verschillende merken, heb ik nog een stansje van Find It (Precious Marieke)
uitgeponste takjes, een digi tekst en digi (ingekleurd met Derwent potloden) gebruikt.

Challenge:

22 opmerkingen:

  1. Erg leuke kaart met de washi-tape strookjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan met de tapejes, ik gebruik ze ook veel te weinig en heb er ontzettend veel.
    Ook bedankt voor je reactie op mijn fotoblog, die bestaat al bijna 20 jaar!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart met deze mooie achtergrond met de visgraten techniek. Heel mooi gedaan. Fijn om met anderen te knutselen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met dat washi-achtergrondje, Wies. Ik gebruik mijn washi ook niet genoeg en af en toe plakt het inderdaad niet meer of plakt het juist te hard en komt het niet meer van de rol...
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk met de tape , ik gebruik het ook bijna niet meer....
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kerstkaart met tape en visgraat techniek Wies
    Fijne dag groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kei leuk geworden met de tap Wies. Dank je wel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kerstkaart.
    Mooie achtergrond met het visgraatpatroon en leuk dat je hiervoor weer wat restjes kunnen wegwerken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de washi tape, leuk zo hoe je het hebt verwerkt
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
    groetjes Ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi met de washi tape en leuke digi.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan met de washitape. Ik heb er ook nog een la vol mee liggen. Het is een mooi kaartje geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Washi tape achtergrondje is erg leuk, fijn om restjes mee op te maken en een tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja deze techniek kan natuurlijk prima met washi-tape. Een leuke kerstkaart met dat schommelende olifantje. Mooi ingekleurd Wies.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. tof zo'n patchworkkaartje met washitape.
    vervelend dat die hun plakkracht verliezen he. Ik hou ze eerst een hele tijd in mijn kast, want te mooi om te gebruiken, en als je ze dan wil gebruiken plakken ze niet meer...
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Herkenbaar, dat had ik ook met achtergrondjes die al lagen te wachten. Alles met lijm vast moeten maken. Maar je kaart is wel superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kerstkaart in de visgraat techniek, leuke digi heb je gebruikt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze techniek geeft zo'n leuk effect, ik vind de achtergrondjes dan altijd heel erg mooi.
    Niet teveel erop, een mooi plaatje of leuke digi is dan genoeg.
    Leuk hoor, deze kaart.
    Ik heb je mails over het voorprogrameren gelezen hoor.
    Ik probeer het nu regelmatig te gebruiken dan weet ik hoe het moet.
    Nogmaals bedankt voor je hulp, heb net mijn berichtje voor 21 September in gepland. 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat geeft die visgraattechniek een supergaaf effect Wies! Leuke stempel heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke kerstkaart met de strookjes Wies! Superlief met de muisjes! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...