Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 25 september 2024

Gast DT Kleuren met potloden september

 In juli stond ik in de Top 3 van Kleuren met potloden en daarom mag ik deze maand gastdesigner zijn. Dat is altijd leuk.
Ik heb een figuurkaart gemaakt in de vorm van een koffiebeker. Het patroon daarvan is van Amy en kun je HIER vinden.

De digi die ik gebruikt heb is van My Besties en heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
Het DP is van Craft Sensations, net als de gestempelde tekst en de koffiebonen.

De deksel kan omhoog geschoven worden en op dit deel kan nog een persoonlijke boodschap worden geschreven.


2 opmerkingen:

  1. Leuk dat we samen gastdesigner mochten zijn. Leuke koffiebeker en de digi heb je mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, ik ben elke keer weer benieuwd naar je ontwerpen en het is steeds een verrassing

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...