Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 11 april 2024

Kerstkaarten 2024 - 18






De kerstkaart van vandaag heb ik gemaakt met een kaartmodel van de FB groep "Mijn Schatkaart"
Ik heb met dit model meer kaarten gemaakt, maar die laat ik een andere keer nog wel zien.
Papier uit een oude kerstblok.
Verder oranje papier en een plaatje van een roodborstje.
De tekst heb ik gemaakt in Word.

Aan de binnenkant nog 2 randjes van Joy.

Challenge:


11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Wies, dankjewel voor het mee doen bij TH&ICC groetjes, Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a unique fold, works perfectly with the beautiful papers and adorable image. So glad you joined us at Christmas with the Cuties!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk model en bijzonder om oranje te gebruiken voor een kerstkaart, dat zie je niet snel maar het past perfect bij het mooie winterse plaatje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Wies.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit blijft zo'n leuk modelletje. Mooie kerstkaart heb je ermee gemaakt, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk modelletje is dat en prachtig met het roodborstje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kerstkaart, bijzondere kleurencombi en tof modelletje!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een apart model is dit, héél erg leuk.
    Ik zag pas goed hoor het werkt op de 2de foto.
    Hele mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Such a lovely design - those colours really work together. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk en apart model is dit, je papier is heel mooi en wat een leuk plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk model, Wies! En dat oranje kleurt zo mooi bij het roodborstje.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf dit model en het roodborstje steelt de show !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...