Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 14 april 2024

DT Cheerful Cketches April #131



Vandaag een voorbeeldkaart voor de april Challenge van Cheerful Sketches.
Ik mocht werken met een digi van Jan's Digi Stamps "Butterfly Frame"

Papier uit verschillende blokjes.
Het frame met vlinders heb ik 2 x uitgeprint, ingekleurd met Derwent potloden. De vlinders nogmaals ingekleurd, uitgeknipt en met 3D kit opgeplakt.
Het vlindertje van de bijbehorende tekst is ook ingekleurd
Sketch

9 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje in die felle kleuren en met de vlindertjes erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie uitwerking van de sketch. De tekst past er mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je met deze sketch gemaakt Wies! Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart met de vlinders, je kaart met de naaimachine is ook al zo gaaf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sketch samen met de vlinders is het mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke fladderende kaart.
    Knap gemaakt met de sketch.
    Kaartje voor mijn verjaardag was toegekomen terwijl ik op ArtSpecially was.
    Verrassing dus toen ik gisteren terug thuis kwam.
    Knap gemaakt met mooi stempels en ik vind het modelletje ook superleuk.
    Bedankt Wies.
    Die staat hier alvast te pronken.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kleurrijke kaart, erg leuk die vlinders tegen de stroken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke uitwerking van de sketch Wies. Een mooie kleurrijke kaart met vrolijk fladderende vlinders erop.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke uitwerking van de sketch Wies. Een mooie kleurrijke kaart met vrolijk fladderende vlinders erop.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...