Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 25 april 2024

Gastdesigner Kleuren met potloden

In februari stond ik in de top 3 bij Kleuren met potloden en mocht daarom voor april gastdesigner zijn voor de reminder van deze challenge. Altijd leuk en een verrassing welke digi je krijgt om mee te werken.
Ik kreeg van  Colour of Love - Natti and Bunny Kokeshi, waar ik deze vouwkaart mee maakte.
De digi kleurde ik in met Derwent potloden. 
Het papier is van Craft Sensations
De bloemetjes en blaadjes zijn uitgeponst.
 
Hier zie je de uitgevouwen kaart.

Doen jullie ook nog mee met de Kleuren met Potloden Challenge van april?

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Wies....en je hebt de afbeelding ook mooi ingekleurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt voor dit kaartje. Hij is prachtig.
    Fijne dag en liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Wies, ook de kleurkeuze !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook zo'n leuke digi ontvangen van Kleuren met potloden, prachtig ingekleurd en mooi kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi modelletje en lief dat meisje erbij, mooi gekleurd heb je haar ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Wies. Erg leuk model en mooieckleurtjes. De kaart van hieronder is ook erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...