Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 21 april 2024

DT Cheerful Sketches april #131 Reminder



Vandaag een kaartje als reminder voor de april challenge  van Cheerful Sketches.
Ik heb gewerkt met een digi van één van onze sponsors Colour of Love

Papier uit mijn voorraad w.o. uit een oude agenda.
Muzieknoten van Marianne Design
De digi is ingekleurd met Derwent potloden
Sketch
Op het challenge blog kun je nog meer voorbeeldkaarten bekijken van het DT.

10 opmerkingen:

  1. Prachtige muzikale reminder voorde challenge Wies..
    Mooi papier en details.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word meteen vrolijk van deze kaart, komt door de muzieknoten.
    Het lijkt net of er muziek inzit, wat een leuk detail, ga ik onthouden.
    Mooi gekleurd, deze digi. Ik gebruikte het vorige maand, vind het nog best een beetje en lastige, jij dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O ja, wat een mooie combinatie, deze digi met muzieknoten. Je hebt de digi heel mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ern mooie reminderkaart, benieuwd op welk liedje ze danst...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie uitwerking van de schets !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een hele gezellige kaart. Inderdaad, net wat Daphne zegt, komt door die muziek noten.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Wies. Wat heb je een mooie zonnige foto bovenaan je blog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat muziekpapier past er zo leuk bij! Heel mooie reminder...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje met de dame in haar prachtige jurk! Leuk met die muzieknootjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...