Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 2 februari 2024

Voorjaarskaartje en nog een verjaardagskaartje


Bedankt voor jullie reacties op mijn kaarten van gisteren. Ik heb ze weer met plezier gelezen.
Vandaag nog een kaart met de flaoting techniek. Ik vind het een hele leuke techniek, dus heb ik nog een 3de kaartje gemaakt die kan meedoen met de Liftchallenge.
Een cirkel uitgestanst met een mal van Crealies. Hierop een mal van Marianne Design (LR0457) Ook de bloemetjes, de takjes en het vogeltje horen bij deze mal.
De verschillende strookjes DP op mica geplakt, uitgesneden met een mal van Boekenvoordeel en 3D opgeplakt.
De randen van de kaart en het vogeltje heb ik nog met Distress inkt bewerkt.
Verder nog wat perlgel gebruikt als hart van de bloemen.

Challenge:

*******
En ook vandaag kwam er nog een mooi kaartje voor mijn verjaardag.
Nancy hartelijk bedankt! 

Iedereen een fijn weekend toegewenst.
 

14 opmerkingen:

  1. Je hebt de smaak wel te pakken Wies! Alweer zo een leukerd! Dankjewel weer voor je bijdrage aan de lift.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Wies en wat een leuk, lief vogeltje ook. Knap gedaan die floating techniek.
    Liefs en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! In deze kleuren denk je al aan het voorjaar! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vrolijke kaart maakte je nogmaals met deze leuke techniek.
    Het vogeltje is een schatje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie vrolijke kaart Wies.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, jij bent goed op dreef met deze techniek.
    Ik vind het vogeltje heel mooi erbij passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met de floating techniek, leuke kleurtjes en leuke details heb je gebruikt
    het leuke vogeltje past er zo goed bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie gezellige voorjaarskaart..je kerstkaart van hieronder is ook erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart met de floating techniek. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt helemaal voorjaar op je kaartje, Wies! Lief dat kleine vogeltje tussen het groen van de strookjes en de kleine bloemetjes! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.
    Hoop dat mijn kaart ook gearriveerd is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker Marjan. Jouw kaart is ook aangekomen....zie mijn blogpost van donderdag 1 februari.

      Verwijderen
  11. Een heel vrolijke voorjaarskaart, mooi gemaakt Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijke voorjaarskaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lekker bezig Wies! Het voorjaar knalt van het scherm af. Super leuk, al je mooie inzendingen, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...