Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 21 februari 2024

DT Cheerful Sketches Reminder #129 Februari 2024

Vandaag een kaart voor de 2de reminder van Cheerful Sketches #129.
Deze is gemaakt met een digi van onze sponsor Alex: Best Summer Flowers Bundle
Papier van verschillende merken.
Bloemen digi ingekleurd met Derwent potloden.
Kleine bloemetjes geponst.
Sketch
Je kunt nog meedoen tot het einde van de maand.

 

12 opmerkingen:

  1. Ook jou kaart is leuk Wies, mooie bloemen op je dige.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met de sketch Wies.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zeg!!
    Het dp is mooi van kleur, past héél goed bij de digi.
    Ik heb de kaart die jij naar mijn moeder hebt gestuurd ook even bekeken gisteren, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kaart is dit. Zo zonnig met die kleuren.
    Heb je mijn bedankje bij je vorige post gelezen voor mijn verjaardagskaart?
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik heb het net gelezen. Fijn dat mijn kaart is aangekomen en dat je hem leuk vindt. Ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad.

      Verwijderen
  5. Prachtige uitwerking van de schets !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi is je kaart met de mooi gekleurde bloemen, mooi uitgeweekt a.d.h. van de schets!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, Wies. Alles past perfect bij elkaar.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie bloemige kaart Wies. De bloemen leuk gecombineerd bij het dp. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart met prachtig dsp waar je het plaatje gaaf mee gematcht hebt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige kaart Wies! De leuren passen perfect, van plaatje en papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel gezellige, fleurige kaart. Zo leuk om te zien dat we met dezelfde sketch en soms (bijna) dezelfde digi toch heel verschillende kaarten maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...