Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 28 februari 2024

Verjaardagskaart met zonnebloemen


Vandaag viert één van de dames waar ik samen mee sport haar 85ste verjaardag.
Voor haar maakte ik, ook namens de andere vrouwen die ook op dezelfde dagen en  tijd sporten, deze verjaardagskaart.

Geëmboste achtergrond (Marianne Design)
Groene cirkel gemaakt met een mal van Crealies
 Tekstcirkel van Marianne Design.
Cijfers van Marianne Design
Zonnebloemen ( ook die aan de binnenkant van de kaart)  ingekleurd met Derwent potloden.
Aan de binnenkant de tekst gemaakt met mallen van Marianne Design

Challenge:


8 opmerkingen:

  1. Een geweldig mooi kaartje voor de 85 jarige.
    Dezelfde leeftijd als die van mijn schoonmoeder.
    Mooie zonnebloemen en een hele leuke embossing erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke verjaardagskaart Wies.
    Mooi de zonnebloem in het middelpunt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, Wies. En dan ook nog eens zo'n mooi afgewerkte binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je ook de binnenkant mooi gemaakt hebt.
    Wat een mooi verkoop van kleur op de voorkant.
    Het is een hele leuke kaart geworden.
    85 En dan nog elke week sporten, knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de mooie zonnebloem erop en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Das ist eine schöne Karte, die Jubilarin wird sich sehr freuen!
    Danke, dass du sie bei Paperminutes zeigst!

    Liebe Grüße -
    Heidi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooie kaart Wies! Goed dat je deze hebt gelinkt bij Kleuren met Potloden, want ik had deze gemist en nu zie ik hem alsnog. Dankjewel voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...