Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 19 februari 2024

Flowers are like friends.....


Vorige week ben ik praktisch niet op mijn blog geweest en heb ook weinig gereageerd.
Het was een week waarin veel gebeurd is.
Afgelopen maandag kreeg ik nl.  weer een cardioversie. Want helaas heeft de ablatie maar iets meer dan 2 maanden geholpen. Daarna kwam het boezemfibrilleren weer terug. 
De cardioversie is geslaagd en nu maar hopen en bidden dat mijn hart voor langere tijd  in het sinusritme blijft. Dat zou heel fijn zijn.
Ook hadden we afgelopen week een begrafenis. De vader  van onze schoondochter en schoonvader van  oudste zoon is overleden. Wel bijzonder dat hij op precies dezelfde datum is overleden als vorig jaar mijn moeder, en dat ook de begrafenis op dezelfde datum was. De afscheidsdienst was mooi en troostvol. 
En een goede vriendin werd geopereerd in verband met huidkanker. Over 2 weken krijgt zij de uitslag. 

Maar vandaag dus weer een kaartje om te laten zien.
Dit kaartmodel is van de FB groep "Mijn Schatkaart"
Het designpapier komt uit mijn voorraad.
De bloem is een mal van Crafters Companion.

De geopende kaart met rechts een bloemenmeisje, ingekleurd met Derwent potloden.

Achter het bloemenmeisje een tekst, geschreven met een fineliner.
Rechts kan nog een persoonlijke tekst geschreven worden.

Challenge:

16 opmerkingen:

  1. Oei, dat was wel een heel heftige week voor je. Gecondoleerd en sterkte voor zowel jou als je vriendin, hopelijk goede uitslagen voor je vriendin en voor jou een stabiel hartfunctioneren.
    Je kaart is heel mooi, leuk model met mooi papier en mooi ingekleurde digi.
    Ik was er wel zeker van dat de kaart die vandaag ol kijn nlog staat naar jou gihg, maar na de misser van vorige week was ik wat voorzichtig, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is wel een hele heftige week Wies..
    Sterkte voor jullie.
    Mooie kaart Wies.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poeh hee, dat is allemaal niet niks Wies! Heel veel sterkte en beterschap met alles!
    Je kaartje is helemaal top,zo mooi 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heftig allemaal wat je is overkomen. Voor jou zelf veel sterkte en beterschap.
    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt, echt leuk modelletje.
    Hou je goed en groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jee Wies, dat soort weken zijn iet fijn. Dan denk je echt: waar houdt het op. Wat jammer dat de ablatie maar zo'n korte tijd zijn werk deed. Nu maar hopen dat het gewoon goed is.
    En ontzettend spannend voor jullie vriendin. Bijzonder dat de schoonvader van je zoon op dezelfde dag overleed als je moeder vorig jaar...
    Je kaart is heel mooi. Leuk model en heel leuk aangekleed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heftige week, Wies. Heel veel sterkte met alles.
    Je hebt een erg mooie kaart gemaakt, leuk modelletje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heftig week voor je, hopen dat het nu vooor langer tijd goed blijft gaan, e kaart is prachtig leuk model en dp .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heftige week, Wies, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Ik hoop van ganser harte voor je dat de ablatie nu langer zijn werk gaat doen.
    Wat een toeval dat het overlijden en begraven op dezelfde dagen plaatsvond als van jouw moeder.
    Heel veel sterkte voor je vriendin.
    Je kaartje is een mooierd met dat model. Het plaatje heb je mooi ingekleurd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een mooie lieve kaart Wies......hoop dat het nu wel lukt voor je was een heftige week...............gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een heftige, veelbewogen week achter de rug Wies, jeetje. Hopelijk gaat het nu langer goed met je hart. Je hebt een hele mooie kaart in een leuk model gemaakt. De jongedame aan de binnenkant is mooi ingekleurd en ik vind de bloem op de voorkant een mooie blikvanger.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke kaart in een gaaf model
    sterkte met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Wies dat is wel een heel nare week geweest, dat je er nog aan heb gedacht om mij een verjaardagskaart te sturen, heel hartelijk bedankt hier voor, hij is erg mooi.
    Net als de kaart die je hier laat zien.
    Heel veel liefs en groetjes en sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een pittige week zeg, daar moet je natuurlijk van bijkomen.
    Ik hoop dat je hart nu wat rustiger blijft, doe het maar rustig aan de komende tijd.
    Je kaart en mooie kaart zien, het model is zo leuk, maar lijkt mij nog helemaal niet zo makkelijk.
    De kaart die je naar mijn moeder hebt gestuurd vond ik ook zo leuk, we hebben het uitgebreid bekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat klinkt inderdaad als een week met allerlei zaken die niet makkelijk zijn. Niet leuk dat je weer een cardioversie kreeg, hopelijk gaat het nu lang goed.
    je kaart is mooi en in een gaaf model, waarop je veel kunt verwerken. Mooi papier gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Wies, sorry to hear about your difficult week, I hope you begin to feel better once your heart settles. A gorgeous card and love the fancy fold and your colouring of the image. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...