Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 18 juli 2023

Treasure booklet en ATC kaartjes


Afgelopen vrijdag heb ik voor  het eerst een workshop gevolgd in het atelier van Willy Duit. (Bewust & Gewoon Doen (FB)  en haar site). Ik had al wel eerder tijdens de corona periode een workshop to go (naturals & simplicity) gevolgd, maar life is toch veel leuker en gezelliger.
We maakten 's morgens een treasure booklet en 's middags ATC kaartjes voor in het boekje.

De voorkant van mijn boekje.
Leuk dat we alle vier een andere kleur kozen zodat de boekjes daardoor al heel verschillend leken.
Alle vier de gemaakte boekjes, die van mij zie je rechts onder.

De voor- en achterkant.

De binnenkant met de pockets (gemaakt met enveloppen) en daarin de ATC kaartjes.

De vier ATC kaartjes die ik gemaakt heb.
Heel leuk om eens op een andere manier creatief bezig te zijn.
  Bedankt Willy voor deze workshop en ook mijn medeworkshoppers Trudy, Ella, Carla en Astrid voor deze hele geslaagde dag.


6 opmerkingen:

  1. Wat gaaf Wies! Heel mooi project en dat is Willy wel toevertrouwd! ZO leuk om haar ideeën te horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hebben jullie MOOI gemaakt Wies tijdens die workshop. Die ATC-kaartjes zijn PRACHTIG.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaartjes heb je op de workshop gemaakt. Ziet er superleuk uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat is dat prachtig gedaan!Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...