Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 1 juli 2023

DT DoAl(l)Kreatives Challenge #79 Juli "Maritiem"

Vandaag gaat de nieuwe challenge van    DoAl(l)Kreatives Challenge #79 Juli "Maritiem"van start.
***
Today the new challenge from  DoAl(l)Kreatives Challenge #79 Juli  with the theme "Maritime" starts.

Ik heb deze vouwkaart gemaakt met papier van Craft Sensations en diverse plaatjes. 
***
I made this folded card with paper from Craft Sensations and several images.

De voorkant / the front

Op het DAK blog kun je de voorbeeldkaarten  zien van de andere DT leden.

On the DAK blog you can see the other cards made by the Design Team.

2 opmerkingen:

  1. Wow wat een prachtige kaart Wies! Ik zit inmiddels een keer achter mijn vaste pc en kan nu wel een reaktie op je blog plaatsen. Vreemd dat me dat niet lukt op mijn Ipad? want dat is zoveel gemakkelijker.
    Groetjes en een hele fijn weekend!
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke vouwkaart. Heel mooi met de kleien vuurtoren!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...