Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 1 juli 2023

DT Cheerful Sketches Challenge Juli #122

Vandaag gaat de nieuwe challenge van Cheerful Sketches van start. 
Ik heb gewerkt met een digi van  Sheep Ski Designs "Stoomkracht" (= 1 van onze sponsors van deze maand) 

Het papier komt uit verschillende blokjes.
De digi is ingekleurd met Derwent potloden en met een cirkelstans uitgesneden.
Verder nog een tekstdigi gebruikt.
Sketch
We hopen dat veel van jullie weer meedoen met deze skech challenge.

6 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, Wies! Leuk dat papier, past heel goed bij het plaatje dat je mooi kleurde! De kaartjes hieronder zijn ook weer prachtig, wat ben je productief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart voor de nieuwe challenge Wies. Ik heb nog even teruggelezen want je hebt zoveel moois gemaakt. Ik vind die kaart met theedrinkende vriendinnen ook erg leuk geworden. Je bent lekker bezig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een stoere kaart is het! Ik zag de voorbeelden en daar kan ik wel wat mee. Leuke sketch en op verschillende manieren te maken....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Wies . Leuke schetsuitwerking. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi hoe je de trein hebt ingekleurd in zwart en rood ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tof kaartje, echt iets voor een treinfanaat

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...