Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 21 juli 2023

Reminder Cheerful Sketches Challenge Juli #122

Met deze leuke digi van 1 van onze sponsors All Dress Up Summer Icecream maakte ik deze reminder voor de lopende sketch challenge van juli.

Het papier is origamipapier uit mijn voorraad.
IJsjes van Card Deco
Cirkel om de digi van Crealies.
De digi "Summer Icecream" ingekleurd met Derwent potloden.
Tekstdigi
Sketch

We kijken uit naar jullie kaarten met deze sketch.

5 opmerkingen:

  1. Een mooie reminder met het leuke stempeltje van het meisje met de ijskar.
    Toffe papiertjes hierbij gebruikt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke zomerse kaart met deze enige digi heb je gemaakt Wies. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie uitvoering van de sketch Wies en prachtige kleuren papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart, vooral dat plaatje :-) krijg al trek in een ijsje als ik zoiets zie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit een mooie kaart.
    Ik vind de kleuren combinatie zo mooi, dat blauw/groen, dat vind ik altijd een hele mooie kleur maar best lastig te combineren soms.
    Jij deed dat goed, door er roze bij te gebruiken.
    Leuke digi hè, ik viel er ook meteen op.
    En...... hele leuke sketch vind ik, een blijvertje voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...