Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 7 mei 2023

Waaier op schuine easelkaart

Op Pinterest zag ik een  schuine easelkaart voorbijkomen met een waaier erop.
Het filmpje met de uitleg is van Ela's papierwerkstatt en kun je HIER vinden.
Het leek me leuk om deze te gaan maken en dat heb ik gedaan.
Dit is het resultaat.
Zo ziet de dichtgevouwen kaart eruit.
De waaier gerild op mijn scor pal en toen gevouwen.
Het papier met lelies en de lelie zelf zijn van Beccy. 
Een freebie voor de challenge van deze maand.
Ik heb de lelie 2 D gemaakt met kit.
De waaier gerild op mijn scor pal en toen gevouwen.
Ik heb er nog geen tekst op gezet.
Hier zie je de kaart als easelkaart.
De stopper heb ik met de kleinste ronde mal van Crealies uit het DP gestanst en met 3D tape opgeplakt.
De opengevouwen kaart, waar ik links boven nog een lelie in heb geplakt.

Challenge: 

*******
Met deze kaart ben ik één van de Spotlight winners geworden bij A Perfect Time To Craft


11 opmerkingen:

  1. Heel leuk de waaier op de schuine easel Wies! Een kaart met een chique uitstraling, top!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart, ,mooi uitgewerkt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een mooi effect van die waaier. Stuur je die aan een dame die zo ongeveer in de overgang komt 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende easelcard Wies! De waaier maakt je extra echt 'deftig'.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIGE schuine easelkaart Wies en die waaier geeft dit kaartje een CHIQUE uitstraling.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi met die waaier op het schuine easel gedeelte. Mooie warme kleur en mooi gedecoreerd Wies.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Wies,
    Heel mooi gemaakt
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is weer een heel apart modelletje.
    Leuk met de waaier.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous card fold Wies, I love the pretty fan feature on the front. I also like the way the easel is slanted off to the side... very eye-catching!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...