Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 9 mei 2023

Speciale kaart (boekje)

Vandaag wil ik jullie 
een speciale kaart laten zien, gemaakt met het maandpatroon van april van de FB groep Mijn Schatkaart.
Deze creatie heb ik nog niet laten zien op mijn blog.
Helemaal gemaakt met papier van Craft Sesations.
Er zitten verschillende labels in de kaart geschoven.
Op de onderste foto zie je alle onderdelen.




Tot mijn grote verrassing won ik met deze kaart en mocht een prijs  uitzoeken bij Hobbyhuis De Strandjutters. 
En dit heb ik gekregen:
Daar ben ik heel blij mee. 
Voor Tjitske en Joke van de Strandjutters maakte ik  met het fietsje, de wegwijzer en de molen een bedankkaartje.

7 opmerkingen:

  1. Wow wat heb je dit leuk gemaakt, en een schitterende prijs gewonnen het is je van harte gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verbaasd mij niks dat je hiermee gewonnen hebt wat een mooie creatie.
    Zo leuk, al die labels erin verwerkt.
    Gefeliciteerd met je mooie prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met zoveel verrassingen, de prijs heb je terecht verdiend. Een heel lief bedankkaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje, of boekje met zoveel verrassingen erin! Dat blok van CS is ook zo gaaf! De prijs die je won is super! En je bedankkaartje is ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een werk om zo'n prachtig kaartje in elkaar te knutselen.
    Heel mooi gedaan en een welverdiende prijs heb je hiermee gewonnen.
    Leuk dat je ook meteen daarmee een bedankkaartje gemaakt hebt.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave creatie !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige creatie wies. Erg leuk opgemaakt. Gefeliciteerd met je leuke prijzen . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...