Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 6 mei 2023

Kaartje met een zentangle patroon en Liftkaart 2

Tijdens onze midweek vakantie in Callantsoog had ik alleen wat papier, gum, doezelaar, een potlood,  finliners en een zwart en een wit Derwent potlood meegenomen.
Ik volg op Instagram Zen Linea en zij heeft elke dag een filmpje waarin zij laat zien hoe zij een bepaald patroon zentangle tekent.
Zij heeft ook een blog, dat kun je HIER vinden.
Daar ben ik af en toe mee bezig geweest en van één van mijn probeersels heb ik een kaartje gemaakt.

************

Het andere kaartje dat ik wil laten zien is mijn tweede kaart voor de Lift Challenge.
Het papier komt uit een oud blokje. 
Deze keer heb ik de 3 papiervlakken wat rond uitgeknipt.
Verder ben ik aan de slag gegaan met potlood, fineliner en zwarte kleurpotlood, en heb een bloem getekend en daarna uitgeknipt en op de kaart geplakt.
De tekst is gestempeld (Craft Emotions)

 
Challenge: 

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk die zentangle kaart! Heel mooi.
    En je liftkaart is ok leuk met die afgeronde vlakken!
    Staat wat liever, wat minder strak..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just a beautiful card , I love the images and colours. Lovely card design x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zentangle kaartje! Mooie tinten ook .
    Leuk dat je de vlakken van de papiertjes voor de Liftchallenge hebt afgerond, geeft weer een ander effect. Mooie lift en dank je wel voor je inzending, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaarten heb je gemaakt Wies

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk om eens iets anders uit te proberen en er dan een kaartje mee te maken, dat je goed kunt tekenen zie ik wel aan de bloem op de liftkaart, past mooi bij het DP

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo grappig Wies, bij ons stond deze week een vrouw op het veld die ons allemaal een boekenlegger gaf met Zen tangle. Ze verbaasde zich dat ik het kende, dat was ze nog niet veel tegen gekomen. Ik heb nog geen hobby spullen mee en ben dus met balpen en een stukje papier aan het "rommelen " geweest. Ik was meteen in het begin "de weg al kwijt" maar vond het wel leuk om even mee bezig te zijn. Jouw kaart vind ik heel mooi. En ook de andere. Wat een prachtige bloem heb je getekend.
    Fijne dag en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat kaartje met dat patroontje, echt eens iets anders.
    Ook je kaartje met de bloem is prachtig wat kan jij goed tekenen!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is grappig, ik heb erg nog nooit van gehuurd, maar toevalig appte mijn moeder over Zen tangle dit weekend, er sinds een vrouw bij haar op de vakinformatie die het doet.
    Ik heb kort een filmpje bekeken, maar weet niet of ik dit zou willen doen.
    Alhoewel.... ik vind jou kaart wel heel erg leuk!!
    Ik de tweede is mooi zeg.
    De bloem zelf getekend?? Wauw, knap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee om de randen van de kleurvlakken rond te maken. Ook je zentangle kaartje is prachtig geworden. Dankjewel voor je bijdrage aan de lift challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die filmpjes zie ik geloof ik altijd op FB. Heerlijk om naar te kijken 😉
    Leuk dat je 2 inzendingrn hebt gestuurd. De shoppende dame en deze met de bloem. Tof gedaan en bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...