Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 18 mei 2023

Kerstkaarten 2023 - 21


Bedankt voor jullie reacties op mijn bericht van gisteren. 
Ik ben dus duidelijk niet de enige die in de spam reacties op oude geposte berichten krijgt, van soms jaren geleden. 
Er zijn erbij die duidelijk echt spam zijn, maar anderen zijn van bekende volgers. 
Die plaats ik alsnog, maar misschien is het toch het beste om ze niet meer te plaatsen maar te verwijderen.

Met dezelfde sketch als gisteren heb ik ook een kerstkaart gemaakt.
Het is ook een hele leuke sketch om een kaart mee te maken.

De witte basiskaart heb ik geëmbost.
De tekst is gemaakt in Word. 
De digi ingekleurd met Derwent potloden.
Verder heb ik een strook ouder DP en een sneeuwster opgeplakt.
Sketch van 4 SCB

16 opmerkingen:

  1. Heel mooi de sketch verwerkt op deze kaart Wies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi stempeltje met die krans eromheen. Leuk kaartje.
    Bij mij staan er ook regelmatig berichten in de spam, ook sommige van enkele jaren terug. Die laat ik erin staan, alleen die in vreemde talen gooi ik eruit.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk stempeltje met die krans eromheen. Tof kaartje is het geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi sfeervol tafereeltje heb je ingekleurd Wies. Het is een mooie kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi sfeervol afdrukje heb je ingekleurd Wies. Het is een leuke kerstkaart.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Wies! Bij mij wisselt het heel erg, er komen bekende bloggers soms in de spam en af en toe heb ik Thaise reacties. En dan weer een hele tijd niet.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bij mij belanden nog heel veel reacties in de spam, gelukkig géén oude reacties meer, heb ik wel gehad. Je kerstkaart gemaakt met de leuke sketch is heel mooi geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook deze is heel mooi Wies! Een sketch die me bevalt noteer ik altijd, als ik dan weinig inspiratie heb pak ik een oude sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gemaakt.
    De embossing van de achtergrond is mooi, dat geeft de kaart met keus extra's, maaf is toch niet te druk.
    Ik vind dit ook een hele leuke sketch, heb er al 3 kaarten mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart met deze schets, ga er ook nog een kerstkaartje mee maken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke digi heb je gebruikt op deze leuke sketch, schitterend kaartje.
    Groeten Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart Wies. Een leuke schetsuitwerking. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie uitvoering van de sketch in kerstsfeer. Mooi ingekleurd ook! Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is een hele mooie kerstkaart Wies.
    Leuk stempeltje van het kerkje.
    Alles knap gemaakt volgens deze schets.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt met leuke schets, heel herkenbaar de schets..Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog zo'n mooi kerstkaartje, leuk sfeertje! Bedankt voor nog een deelname aan onze sketch-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...