Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 14 februari 2023

DT Reminder Cheerful Sketches februari #117

 Het is 14 februari en tijd voor de 1ste reminder van de februari challenge van Cheerful Sketches. Ik mocht deze keer werken 

Papier uit mijn voorraad w.o. uit een oud blokje.
Vanwege de ronde vorm in de sketch heb ik de digi eerst ingekleurd met Derwent potloden en daarna uitgeknipt en in de cirkel geplakt. Rondom wat witte perlgel pareltjes.
Vierkanten en rechthoek gemaakt met mallen van Crealies.
De zonnebloem is van Marianne Design.
Nog een aantal strass steentjes.
Sketch
Je mag de sketch ook draaien en spiegelen, als de sketch maar duidelijk zichtbaar blijft.
Op het blog van Cheerful Sketches kun je de voorbeeldkaarten zien 
van de andere DT leden van team B.

6 opmerkingen:

  1. Mooie schetsuitwerking. Het papier past leuk bij de digi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een mooie zonnige kaart geworden Wies. Heel fris van kleur gecombineerd met dat groen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een digi voor jou vind ik.
    Wat een mooi voorjaars kaartje heb je ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...