Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 21 februari 2023

DT Cheerful Sketches #117 reminder februari

Het is tijd voor de reminder van challenge #117 bij Cheerful Sketches.
Deze keer heb ik de sketch een slag naar rechts gedraaid.
De digi waarmee ik gewerkt heb is "Tropical" van Sheep Ski Designs
Het DP komt uit 2 oude blokjes.
Vierkanten en rechthoeken gestanst met mallen van Crealies, net als de witte cirkel met de digi erin.
De groene cirkel is van Nellie Snellen.
De digi is ingekleurd met Derwent potloden.
Sketch
Hieronder de sketch zoals ik hem heb gebruikt, dus een kwart naar rechts gedraaid.
Je kunt nog meedoen tot het eind van de maand februari (=28 februari)

9 opmerkingen:

  1. Goed idee om de sketch te draaien.
    Leuke digi, jij weet altijd wel raad met dit soort digi's hè.
    Het is een mooie kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren en een toffe toekan op je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een hele leuke kaart gemaakt met dit mooie plaatje. Leuk om de schets te draaien.*Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie dat je zelf aan het kleuren bent geweest… kun je nagaan … ik dacht een plaatje te zien.. goed en mooi gekleurd dus… … Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart Wies! Prachtig kleurwerk ook, heel realistisch geworden

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met een prachtige vogel, past goed bij het DP

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan Wies. Ik heb de sketch al 20 keer bekeken en kom er maar steeds niet uit dus nog niks gemaakt.
    Hartelijk dank voor de mooie verjaardag kaart, hij hangt bij de ander aan de kast.
    Groetjes en liefs. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige toekan op je mooie kaart Wies.
    Ik wil je hier hartelijk bedanken voor de prachtige verjaardagskaart die ik van je mocht ontvangen, ook met zo’n mooie vogel erop…ik houd ervan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart heb je met deze sketch gemaakt. De toekan heb je mooi ingekleurd!

    Ik wil je ook hartelijk bedanken voor de prachtige kaart die ik van je mocht ontvangen voor mijn verjaardag, ik vind hem heel erg mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...