Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 1 februari 2023

Border Collie

Behalve de DT kaart voor DoAl(l)Kreatives ook nog een andere kaart.
Een vriend van ons, het baasje van Border Collie "Jorrit", is over een paar dagen jarig en wordt 74 jaar.
Voor hem maakte ik deze easel kaart met Jorrit in de hoofdrol.

Het papier is van Craft Sensations.
De tekst van Card Deco.
Jorrit heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
De bloemetjes zijn geponst en de cijfers zijn van Avec.

Zijaanzicht van de easel kaart.

Challenge:
****

Als het goed is heb ik iedereen, die mij een felicitatiekaart gestuurd heeft voor mijn verjaardag,  persoonlijk bedankt. Ook vandaag kwamen er nog 2 kaarten aan. Daarom wacht ik nog even met het plaatsen van de kaarten die ik kreeg. Maar ze komen zeker nog op mijn blog te staan. 

15 opmerkingen:

  1. Ja hoor Wies, ik heb je mailtje gekregen.
    Deze kaart is heel gaaf! Heel mooie easel en de leeftijd erop maakt het heel persoonlijk.
    Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart heel mooi en mooi stijlvol wit en zwart. Prachtig gewoon. Dank je wel dat je meedoet aan deze uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart in deze kleuren, mooi model is het. Het mailtje ontvangen Wies.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Perfect...masculine & pet...all rolled into a great fancy fold card!! I love it!! Thanks for playing along with our PET challenge over at Cardz for Guyz!!
    - Deb Horst, DT #C4G314

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je Jorrit mooi gekleurd, de kaart met hem als middelpunt voor zijn baas is super! Ook een erg mooi model!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk om de hond in de spotlights te zetten.
    Mooi gekleurd, net of de hond haren heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje voor deze jarige, wat heb je de hond mooi ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a beautiful pup! Great card design.
    Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. Love to see you join in each month.
    ~ Diane CT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great design, love the all black/white colors, the pup is precious! Thanks for joining us at Cardz 4 Guys.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous card using that wonderful dog as a centerpiece. I'm sure he will love it if he hasn't received it yet. So glad you joined us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Arlene CT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely card. So glad you chose to share it with us at C4G this round. Cheers, Jolanda - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sweet doggie and card. Love it. Thanks for sharing over at Cardz 4 Guyz.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your friend will absolutely love this card Weis. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld.
    ~ Gail CT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart! De hond komt er geweldig op uit.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...