Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 15 februari 2023

DT DoAl(l)Kreatives reminder #74 Februari Cirkels en paarden / Circles and horses


Vandaag is het tijd voor de reminder van onze twister sister challenge. Het thema is cirkels en paarden/ Circles and horses.
De mal is van de Action.
De digi van het paard is van onze sponsor Doortjes digi's . Deze heb ik ingekleurd met Derwent potloden, net als het zadel en de cap (kleurplaten)
De achtergrond heb ik geëmbost.
***
The digi of the horse is from our sponsor Doortjes digi's.
I coloured it with Derwent pencils, just like the saddle and the cap (= colouring pages)
The background is embossed.
***

Ik hoop dat veel van jullie weer meedoen met onze challenge.
Dit kan tot het eind van de maand.
***
I hope a lot of you will join our challenge again.
This is possible till the end of the month.


 

6 opmerkingen:

  1. Het is weer een leuke kaart geworden Wies.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die cirkels met paard en bijpassende artikelen. Mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof kaartje, echt iets voor mijn kleindochter, ze verzorgt een paard op een manege in de buurt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het knap! Op het challengeblog had ik cirkels aangegeven als uitdaging en toen er een twister sister van gemaakt werd met paarden moest ik even slikken. Heb er niets mee, namelijk. Daarom des te knapper dat jij twee keer een kaart wist te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart met de cirkels en het paardenhoofd in het midden Wies. Een super kaart voor paardenmeisjes zoals mijn kleindochters.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...