Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 9 mei 2022

Vaas met tulpen en foto's


Papier van Craft Sensations.
Doily / taartonderzetter
Takjes: Pons Nellie Snellen
Bloem: Marianne Design, kleinere bloem: pons
Swirl: Jeanine' s Art
Digi van Sheep Sky Design ingekleurd met Derwent potloden.

Challenge:


***


En ik wil nog een paar foto's delen.
Vorige week zijn we een midweek naar Merselo geweest in de groepsaccommodatie van de Martiene Plats met onze kinderen en kleinkinderen.
We hebben genoten van elkaar, het mooie weer en de omgeving, al met al waren het hele geslaagde dagen.
Ik deel vandaag een paar foto's van een wandeling in de buurt van de accommodatie, een ommetje Loobeekdal.
1.

2.
Foto 1 en 2 zijn van de Weverslose volmolen.

3.

4.

5.

6.

7.

8.
Foto's 3 t/m 8 zijn van het Loobeekdal.
Op de laatste foto is een beverdam te zien.

14 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart met de tulpen.
    Leuk afgewerkt met de bloemenhoek.
    Ik had al een vermoeden dat je op vakantie was.
    Aan de foto's te zien, was het daar mooie natuur.
    Ik begrijp het helemaal dat jullie genoten hebben.
    Nogmaals proficiat met je Top 3 plaatsje bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Ik heb ondertussen jouw mailtje al beantwoord.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Wies en proficiat met je topplaatsje.
    Ook je foto's zijn mooi, prachtige streek is dat.
    Ik heb het kaartje wat je voor mijn verjaardag stuurde proberen te liften. Niet zo mooi afgewerkt als dat van jou, het staat op mijn blog.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi, de bloementoef rechts bovenin, met de taartbodem eronder.
    Ik vind het weer en hele mooie kaart.
    Wat een mooie omgeving, waar jullie geweest zijn.
    Super dat je dit met je kinderen en klein kinderen mag doen, toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart met de tulpen in de vaas. En wat een leuke doily is het.
    Je foto's zijn ook weer prachtig. Leuk om zo even me genomen te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje, leuke stempeltjes Wies. Prachtige foto`s
    gezellig zo even erop uit. Gefeliciteerd met je toppertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt Wies. Mooie natuur is het daar waar je de foto's maakte!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart, mooie fotoos en heerlijk gezinsweekend naar Merselo
    geweest...jij kan er weer even tegenaan Wies!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi "sterkte" kaartje en een leuk fotoverslag van je wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart met de prachtige tulpen Wies, gefeliciteerd met je toppertje en wat een prachtig foto’s. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Wies, met een leuke digi en wat een mooie doily, gezellig een weekje weg met de hele familie, mooie foto's laat je zien,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful, love the stunning design with the beautiful image

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke kaart met de mooie bloemen.
    Leuk dat je meedoet bij KIC, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...