Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 12 mei 2022

Kerstkaarten 2022 - 24

Deze donderdag ben ik er weer bij met een kerstkaart.
Ik heb gewerkt met de sketch van Christmas Card Throwdown. 
Origamipapier
Ovaaltje van Card Deco.
Tekst geschreven met een witte gelpen.
Digi van Colour of Love ingekleurd met Derwent potloden.
Sketch kwartslag naar rechts gedraaid.


Challenge:
*******

En nog een aantal foto's van onze midweek in Noord-Limburg.
Deze keer van een wandeling rond het Reindersmeer Maasduinen.
We hebben niet helemaal rondom het meer gewandeld, maar halverwege zijn we met een pontje het meer overgestoken en toen weer naar het beginpunt gelopen.
Dit was bijna 5 km.







De vlinder (kleine vuurvlinder ?) klapte net de vleugel weer dicht toen ik de foto nam.


Met deze kaart ben ik één van de Honourable Mentions geworden van 52 Christmas Card Throwdown 

13 opmerkingen:

  1. Deze sketch heb ik vandaag vaker voorbij zien komen en zo leuk dat het allemaal verschillende kerstkaarten zijn. Jouw variant is ook een plaatje Wies, mooi ingekleurd ook. Prachtige foto's van jullie vakantie.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Wies hij is gewild vandaag deze sketch :). Prachtige foto's van jullie vakantie het is daar ook erg mooi,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart in blauwtinten, leuk iets anders dan de traditionele Kerstkleuren! En wat genieten zeg op jouw foto's, fijn nagenieten nu!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart met de sketch en leuk al die foto's. Lekker genieten ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart gemaakt met de sketch, Wies! En schitterende foto's!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaart. De sketch is vandaag favoriet zei ik tussen de blogs die ik volg. De foto's zijn ook mooi. Prachtige omgeving he?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje en een vrolijk verslag van deze wandeling, wat heb je weer veel mooie dingen gezien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Blogger doet heel raar....ik heb geen idee of mijn berichtje bij je aankomt.
    Maar ik wil toch even zeggen dat ik je kaartje erg leuk vind!
    Wat heb je prachtige natuurfoto's gemaakt van jullie midweek Wies!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie sketch en wat een leuke kaart maakt jij.
    Mooi gekleurd zeg, ik ben steeds meer aan het oefenen met kleuren, met potloden gaat het het beste.
    Derwent potloden, zijn die zacht? Op olie basis? Ik wil binnenkort wat potloden aanschaffen, want gebruikt nu nog de goedkope potloden (wil niet meteen iets duurs kopen), maar wel straks wel iets beters.
    Je foto's zijn super mooi trouwens, wat een mooie omgeving, jullie hebben het vast heel fijn gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met de leuke sketch een mooie kerstkaart gemaakt, de foto's zijn prachtig
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh what a lovely picture and what beautiful papers you used for this week's sketch. Thank you so much for joining 52 Christmas Card Throwdown, and thanks for sharing these wonderful pictures from your walk. Rosi x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love the papers that you used for this design and that image is so very adorable. I also like how you rotated my sketch to make it a portrait orientation. Thanks for joining in on the fun over at the 52 Christmas Card Throwdown Challenge; hope that you will join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wie: Hello! I'm a new DT member for MLCCB and have stopped by to say thanks for linking your wintery blue and woodsy Christmas card as an entry! You've used the sketch well with the 2 patterned papers and given the focal image that wintery background! Pretty! --Becca S/DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...