Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 1 mei 2022

DT Cheerful Sketches Mei

Een tweede (DT) kaart vandaag,
want ook de mei challenge van Cheerful Sketches gaat nu van start.
Ik heb gewerkt met een digi van Star Stampz " Four leaf clover"

DP van Craft Sensations.
In het midden lichtgroen organza lint en 3 paarse lintjes er bovenop.
De tekst rechts is geschreven met gelpennen.
Verder nog klavertjes vier aan de linkerkant (Nellie Snellen)
De digi is ingekleurd met Derwent Potloden.
Sketch (een kwartslag naar links gedraaid)
Op het challenge blog staan nog meer voorbeeldkaarten met deze sketch.


9 opmerkingen:

  1. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met onze DT sketch Wies.
    Leuke kleurtjes heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi met deze schets! Ik ga deze maand weer eens proberen mee te doen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat dp kocht ik ook!!!
    (Ik kocht alle 4 de blokjes, niet verder vertellen hoor)
    Wat een leuke kaart, ik vind het organza lint mooi.
    De sketch gedraaid komt bij deze kaart heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart heb je met deze sketch gemaakt en leuk gebruik van het dessin-papier, dat past er perfect bij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart in paars en groen met een hele leuke digi,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is ook weer een leuke kaart Wies....ik kom net van je vorige vandaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt het er maar druk mee met je DT kaarten Wies ze zijn hartstikke leuk geworden! Met deze kaart stuur je iemand wel heel veel geluk!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie uitwerking van de leuke sketch en het plaatje is schitterend Wies, en dan die gave teckelkaart…..de voorkant is al zo leuk en dan de verassing aan de binnenkant, geweldig! Een prachtige kerstkaart daaronder in de hele mooie kleuren en dan die prachtige kaart met alweer een verassingseffect erin,geweldig gedaan…ik ga zeker eens kijken hoe die in elkaar zit! Dan zie ik weer een gemiste kerstkaart met de knappe kardinaal en het leuke model en zo heb ik weer van al je mooie creaties genoten xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...