Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 23 mei 2022

Een klein aandenken aan onze midweek in Noord-Limburg


In de meivakantie zijn we met kinderen en kleinkinderen een midweek weg geweest.
Hier heb ik wat foto's van gedeeld.
We hebben het erg naar onze zin gehad in de groepsaccommodatie in Merselo bij Venray.
Als bedankje heb ik de gastheer en gastvrouw een klein aandenken gestuurd.
Ik zag toen ik het al opgestuurd had dat ik de e in Martiene Plats was vergeten. Oeps.

Wanneer je het kaartje open doet klappen er foto's uit 
die ik gemaakt heb tijdens ons verblijf daar.

Aan de achterkant een Gronings plaatje.
De Martinikerk gefotografeerd vanaf het dakterras van het Forum.

Het kaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van een filmpje van Kaartjes Inspiratie Challenge.


7 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf aandenken heb je van jullie midweek gemaakt, Wies. Ziet er kunstig uit!
    Ook je 'gescheurde' kaart en de CS kaart zijn prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave creatie is dit Wies.
    Dit gaan ze zo leuk vinden.
    Geweldig mooi gemaakt
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat supergaaf gemaakt wies, ik ben benieuwd of je een reactie krijgt xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een bedankje gekregen van de eigenaren van de groepsaccommodatie, dus dat is erg leuk.

      Verwijderen
    2. Ik heb een bedankje gekregen van de eigenaren van de groepsaccommodatie, dus dat is erg leuk.

      Verwijderen
  4. Wat lief en leuk om een kaartje, of beter, zo'n klein kadootje op te sturen.
    Leuk om de flapjes te vullen met foto's.
    Zijn ze vast heel blij mee en het foutje van de vergeten e is je vast meteen vergeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf aandenken heb je gemaakt en wat gezellig zo met elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...