Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 30 januari 2022

Nog een watervalkaart en verjaardagskaarten


 Als eerste wil ik Anne van harte welkom heten.
Erg leuk dat je volger bent geworden van mijn blog.

Ook wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties voor mijn verjaardag gisteren, op Blogger, Facebook, Instagram en ook via een kaart.
Ik heb mijn nieuwsgierigheid kunnen bedwingen

 en heb de post pas op de dag zelf open gemaakt. Dan krijg je helemaal een verjaardags gevoel door al die cadeautjes in een envelop.
Onderaan dit bericht plaats ik de foto's van de kaarten die ik gekregen hebben.

Ik ben met een nichtje bezig geweest om watervalkaarten te maken.
Ik heb ook nog verschillende knipvellen, of delen ervan, w.o. vlinders van Mary Rahder.
Die heb ik nu bijna opgemaakt.

De kleine vlinders zijn uitgeponst.
De rand heb ik  eind vorig jaar gewonnen bij de Girlz Rebel Challenge.
Boven en onder heb ik één deel van de rand afgeknipt en opgeplakt. Bij de onderkant dubbel, zodat een een lintje doorheen kan aan de terkstrook.




Het laatste plaatje.

Challenge:

*******
En hier de verjaardagskaarten die ik mocht ontvangen voor mijn verjaardag.
Allemaal heel hartelijk bedankt.





 

14 opmerkingen:

  1. Hoi Wies,
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag....wat heb je prachtige kaartjes gekregen!
    Ook jouw watervalkaart is schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je watervalkaart is schitterend !!!!
    Nog van harte en hoe leuk al die kaarten !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige watervalkaart, Wies.
    Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Aan het aantal kaarten kan het niet gelegen hebben!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je met je nichtje gemaakt, zag dat je er ook nog een gekregen had voor je verjaardag, gaaf zo'n mooie collectie kaarten, dat verhoogd de feestvreugde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie watervalkaart! Leuk om te maken he?
    En wat een boel kaarten heb je gekregen! Ik herken het gevoel, een feestje op zich op je verjaardag zo'n berg post...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maakte je een leuke watervalkaart Wies! Mooie kleurencombinatie ook.
    Wat ontving je veel mooie verjaardagskaarten,dat is toch genieten! Ik zie de mijne ertussen,altijd fijn als die goed bezorgd is. Een fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie wateevalkaart met deze leuke plaatjes. Gezellig om met je nichtje te knutselen. Wat fijn dat je zoveel leuke verjaardags posthebt ontvangen. Gezellig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd, dat heb ik hier nog niet gedaan. Mijn kaartje is nog onderweg...🥴 Ging te laat op de post.. Hop dat je een gezellige dag hebt gehad! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card and design. Great showcase.
    Sorry been MIA, it's been very hot here so have been pooling it...xx
    Happy belated birthday.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je watervalkaart is schitterend Wies, het papier en de plaatjes met de vele vlinders toppie. Het is even bedwingen maar op de dag zelf om dan al die mooie kaarten uit te pakken dat is toch wel speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Op verschillende blogs zie ik ineens weer watervalkaartjes.
    Ze zijn zó leuk, maar ik kan mij er nu nog niet toe zetten om er 1 te maken.
    Deze van jou is mooi zeg, héél leuk bedacht, in de lengte en dan de trekstrook beneden, geeft een mooi effect.
    Jammer dat deze vlinders bijna op zijn, ik vind ze mooi en ze zijn perfect voor een watervalkaart.
    Alsnog gefeliciteerd!!
    Ik heb je niet op mijn kalender staan, maar toen ik je blog las vorige week heb ik meteen een kaart gemaakt en wilde die opsturen, als ik het naar de post zou brengen had je het nog op tijd.
    Maar...... toen kwam mijn positieve test uitslag en mocht ik niet meer weg, dus heb ik het hier in het dorp gepost tijdens het uitlaten van Floor. Mijn kaart komt er dus aan, maar helaas te laat.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige watervalkaart Wies, wat gaaf dat je zo veel post hebt gekregen voor je verjaardag...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie watervalkaart heb je gemaakt met de leuke vlinderplaatjes en wat ben je verwend met zoveel verjaardagspost,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie waterval-kaart Wies en leuk dat je zo verwend bent met verjaardagspost. Ik zie mijn kaart er ook tussen liggen dus de post heeft zijn werk goed gedaan hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...