Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 25 januari 2022

Kerstkaarten 2022 - 8

Nog steeds probeer ik zo min mogelijk design papier te kopen en eerst mijn oude papiertjes op te maken.
Ook deze kaart heb ik van ouder DP gemaakt. 
Volgens mij heb ik dit papier ooit bij het Kruidvat gekocht (in de vorige eeuw 😀) Maar het raakt nu al aardig op. 
De kaart heb ik met de sketch van Creative Sketchy Girls gemaakt.
De tekst is gemaakt in Word.
De sterrenrand is van Marianne Design.
De uiltjes digi is ingekleurd met Derwent potloden.
De oorwarmers heb ik met 3D sneeuw van Viva bewerkt.
Sketch

Challenge:

14 opmerkingen:

  1. Super gave uitwerking van de schets !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk Wies en ik moest zo lachen om je eerste zin. Je probeert zo weinig mogelijk DP te kopen... Ik snap het helemaal want het is supermoeilijk om niet in de verleiding te komen.
    Je kaart is erg leuk en ik herken dat papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supergaaf en lief kaartje met het mooie papier Wies xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha in de vorige eeuw, dat klinkt nóg ouder dan dat het is.
    Die oorwarmers zijn leuk zo, net echt fluffy.
    Het is een drukke sketch maar met deze dp-tjes past het allemaal mooi vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful card and so fun image.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig die uiltjes.
    Mooi designpapier erbij gebruikt.
    Toffe kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart. Ik probeer het ook.. maar af en toe laat ik me weer verleiden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goh, papier uit de vorige eeuw.. dat is toch bijzonder ha ha. Ik vind je kaartje er in ieder geval heel leuk mee geworden! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed streven Wies geen nieuw papier kopen, ik ben er ook mee bezig maar af en toe is het zo saai al dat oude papier dat je al zo lang hebt en er al heel vaak tegen aan hebt gekeken.
    Ik ben niet in de gelegenheid meer om veel te winkelen, het lopen gaat niet zo best meer, dat is een geluk bij ongeluk, nu kom ik niet meer zo in de verleiding.
    Maar nu ben ik bezig om mijn eigen achtergrondjes te creëren, ook leuk.
    Het is een schattig kerstkaartje wat een leuke uiltjes.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kerstkaart. Grappig de 'wollige' oorwarmers van de uiltjes.
    Soms heb je dp zo vaak gebruikt dat je er wat uitgekeken op raakt.
    En dan is het weer zo leuk om met nieuw te werken.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart Wies, met deze schattige vogeltjes! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...