Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zaterdag 1 januari 2022

DT Cheerful Sketches # 104 Januari 2022

Op deze eerste dag van het nieuwe jaar beginnen we weer met een nieuwe challenge van Cheerful Sketches.
Maar eerst wil ik jullie allemaal  een goed, gezond en creatief 2022 toewensen.
En hier is dan mijn voorbeeldkaart met de nieuwe sketch.
Ik heb gewerkt met een digi ( Climbing Kitties) van één van onze sponsoren Dr. Digi
De digi is ingekleurd met Derwent potloden,
Van Harte is een stempeltje van Marianne Design.
De digitekst en het achtergrondpapier vond ik via Pinterest
De sketch van deze maand is deze:
Op het CS blog staan nog meer voorbeeldkaarten van team B.
Doen jullie weer gezellig mee?




 

12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Wies met de schattige poesjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met al die pootjes op! Gelukkig 2022! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart, Wies.
    En een gelukkig en gezond Nieuwjaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met deze schattige digi. Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2022
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke digi op je mooie kaart, Wies!
    Gelukkig 2022.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk Wies! Dat papier bij de digi is zo leuk gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely project and stunningcolours. Impressive.
    Happy New 2022.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke sketch en hoe voorbeeld vind ik erg leuk.
    Lief ook.
    De tekst erbij, haha, ik wil bijna zeggen hoe verzin je het😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! Wat leuk die digi, doet me denken aan de katten van zoon en ook van dochter, die buitelen ook zo over de krabpaal heen. Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook de allerbeste wensen voor 2022. Je hebt een mooie kaart gemaakt volgens de schets. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Allereerst de beste wensen voor 2022 Wies!
    Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met de sketch!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...