Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 13 januari 2022

Kerstkaarten 2022 - 6

Voor deze donderdag heb ik een CAS kaartje gemaakt.
Ik wil mezelf uitdagen om ook wat meer van dit soort kaarten te maken, ook vanwege het aantal kerstkaarten dat ik maken wil.
Eens kijken of dat gaat lukken.

De basiskaart is wit met een beetje glans.
Hierop een rechthoek gemaakt met een mal van Creealies.
Zilverkleurige washi tape strookjes.
Een gouden lantaarn (Marianne Design) en tekst (Simply Creative)

Challenge:

27 opmerkingen:

  1. Een mooi sfeervol kerstkaartje.
    Erg leuk gemaakt Wies.
    En nog een antwoord op de limiet van 50 kerstkaarten.
    Ik stuur al jaren naar dezelfde mensen, maar ik neem er geen nieuwe meer bij, tenzij er een plaatsje vrij komt. Selecteren en enkele personen uitsluiten, waar ik al jaren naar stuur doe ik niet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, ik hou wel van CAS kaartjes.
    Inderdaad handig als je er veel wil maken.
    Ik zit ook een beetje in de CAS flow, oefening baart kunst😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart is dit...
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, deze CAS kaart vind ik supergoed gelukt, Wies!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk CAS kerstkaartje, meer heeft het niet nodig. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie CAS kerstkaart heb je gemaakt, leuk de combinatie van zilver en goud,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende caskaart Wies mooi die lantaarn en tape
    Dankjewel voor t meedoen in week 2 , fijne avond
    Groetjes Epie DT52WTC.......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi CASkaartje. Ik vind dit heel moeilijk en kan dat ook eigenlijk niet. Maar ik vind het knap van je en het kaartje is goed gelukt! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kerst cas kaart. Goed geslaagd.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk en mooi kaartje maakte je, geslaagd
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wel een hele mooie CAS kaart Wies! Prachtig met het lantaarntje en de washi tape.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie CASkaart, Wies. Leuke lantaarn, mooie kleuren.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous lantern die cut and love your layout. Thanks for joining us at CAS Christmas

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige CAS kaart Wies.
    Mooi met de gouden lantaarn en het washitape.
    Leuk dat je me ook gaat volgen.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en dank je wel voor het meedoen aan #2 bij Creative Christmas Challenge.
      Groetjes Antje DT

      Verwijderen
  15. Een leuk voornemen en deze eerste kerstkaart in CAS-stijl is een plaatje Wies.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a lovely gold lantern with your pretty silver washi tape strips Wies! Thanks for joining in my CAS Christmas challenge this month! Julia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Really beautiful card. I like everything that expresses light. I'm glad you shared Craftyhazelnut's Christmas Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie....sfeervollek kerstkaart heb je gemaakt Wies!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful design, love those goreous colours. Have a lovely Sunday. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Your lantern card is beautiful done in silver and gold. Thanks for sharing with us at CAS Christmas!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Wies, heel erg leuk deze CASkaart,mooi zo het lantaarntje als blikvanger.
    Ik heb op m’n gemakje door je blogje gescrold en wat had ik veel gemist….
    Zoveel mooie,verschillende kaarten….leuke modellen en mooie thema’s.
    Las ook dat je man met pensioen is, wat fijn om zo samen te gaan genieten!
    Een hele fijne zondag verder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A lovely peaceful card. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...