Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 15 maart 2021

Reminder DoAl(l)Kreatives challenge maart # 51

 Het is vandaag tijd voor de reminder van de lopende challenge bij DoAl(l)Kreatives #51 met het thema Pasen/Eastern.
Ik heb een inspiratie kaart gemaakt met dezelfde digi van Bugaboo als aan het begin van de challenge: “Easter Bunny Eggs”
******
Today it's time for the reminder of  the ongoing challenge #51 with the theme Eastern.
I made a card with the same digi from Bugaboo as at the begin of the challenge:
“Easter Bunny Eggs”
Roze karton geëmbost en licht gekleurd met Distress inkt.
Links een mal van Marianne Design (LR0517) die ik twee keer heb uitgestanst  uit wit en zalmkleurig karton.
Het zalmkleurige deel zit onderaan en hierop heb ik de uitgestanste witte delen opgeplakt.
Verder nog een paar uitgeponste bloemen erbij en wat witte perlgel.
Het konijn is ingekleurd met Derwent potloden.
******

Pink cardstock that I embossed and coloured lightly with Distress ink.
At the left a die from Marianne Design (LR0517) witch I punched out twice out of white and salmon cardstock.
The salmon coloured part lies beneath and on this I glued the white punched out parts.
And further a few flowers with a little perlgel.
The bunny is coloured with Derwent pencils.
******

Andere voorbeelden kun je zien op het challengeblog.
Je kunt meedoen tot het einde van de maand maart.
We kijken uit naar jullie creaties.
******

Other cards fot inspiration you can find on the challenge blog.
You can join us till the end of the month March.
We look forward to see your creations.





14 opmerkingen:

  1. A beautiful card, pretty bunny and fabulous design.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje! Heel leuk het paashaasje! Liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje met de paashaas en de eieren Wies.
    Ook je vorig kaartje is prachtig.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke paaskaart Wies met het grappige konijn, ik heb ook Paaskaarten gemaakt, maar die komen pas met Pasen op mijn blog, dus kan ik niet mee doen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie paaskaart heb je gemaakt Wies. Ik ben er ook mee bezig... mijn moeder vond het altijd zo leuk om ze te maken en te versturen... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig is dit kaartje, het paashaasje is echt een schatje! Mooi zo naast die mal, een stukje paasei zou het kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverd, dat konijntje.
    Zijn koppie is zo lief, hij kijkt een beetje verbaast, hihi.
    Ik word altijd zo blij van voorjaarskaartjes, vooral van de kleuren.
    Krijg er lente kriebels van

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lief en gezellig voorjaarskaartje, mooie kleurtjes bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met een schattig konijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi voorjaarskaartje!
    Dankjewel voor je lieve kaart die hier vorige week in de bus viel Wies!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig leuke paaskaart Wies,mooie kleuren ook xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...