Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 31 maart 2021

Hond en slakje

Kleuren met potloden heeft deze keer een sketch challenge.
En omdat ik het leuk vind om met een sketch te werken, ben ik er zaterdag mee aan de slag gegaan.
Ik heb een klein kaartje gemaakt van 10,5 x 10,5. Een ideale afmeting om ook kleine papiertjes op te gebruiken uit mijn restanten voorraad.
Het papier is dus van alles en nog wat.
Het hondje, dat vol verwondering naar het slakje kijkt, is een digi van Bugaboo.
Ik heb de digi ingekleurd met Derwent potloden.
In een ovaaltje de tekst geschreven met een rode gelpen.

Challenge:

*******
Met deze kaart sta ik in de Top 3 Kleuren met potloden #maart #sketch.





8 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart heb je gemaakt en die digi is erg grappig
    leuk dat je mee doet bij kleuren met potloden
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele grappige digi Wies en heel mooi kaartje geworden.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat lief, zo'n klein kaartje, idd goed voor de restjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk geworden Wies de digi is grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card, love the sweet image. Thank you for joining TTCRD challenge. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very beautiful card. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Creative Fingers.
    DT Mari, my blog Ittetehty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een liefie dit Wies , leuke uitvoering van de sketch xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...