Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 25 maart 2021

Kerstkaarten 2021 - 13

Op deze donderdag wil ik jullie een kerstkaart laten zien met een uitgestanste kerstbal (Marianne Design) die ik ooit eens van een vriendin kreeg. Daarvan heb ik er nog steeds een paar in een map zitten.
Wie wat bewaard heeft wat, maar ik vond het nu toch tijd om er weer één, of eigenlijk twee, te gebruiken.
Ook ben ik nog steeds bezig met het opmaken van oude papierblokjes.
Het gaat langzaam, maar hier en daar zitten toch de laatste blaadjes in het blokje.
Basiskaart van groen karton.
Hierop een een vierkant uitgestanst uit DP met een mal van Crealies. Gemat op wit papier.
Twee rechthoeken, ook gemat op wit papier.
Vierkanten (Crealies) met hierop twee kerstballen die iets verschoven op elkaar geplakt zijn. Lintje erop en verder een sneeuwster met een strass steentje en links onder een rijtje van dezelfde strass steentjes.
Ik heb een sketch van Sweet Sketch Wednesday 2 gebruikt.

Challenge:

Met deze kaart sta ik in de Top 5 van SSW2 maart

22 opmerkingen:

  1. Je hebt het ouder designpapier en de kerstbal prima weten te combineren...mooie kaart.
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap helemaal wat je bedoelt met je oude papier opmaken. Ik ben daar ook al een hele tijd mee bezig en afgelopen jaar ook niets bij gekocht maar mijn kast ligt nog vol! Erg hè? Ik vind je kaartje mooi gemaakt met deze sketch. Leuk ook die kerstbal. Fijn dat je meedoet met 52wtc.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke combinatie van spulletjes Wies. Het is een mooie feestelijke kerstkaart geworden.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke combinatie van al die "oude" spulletjes, Wies. Goed bezig! Leuk ook zo'n kaart in al die groentinten!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kerstkaartje voor deze donderdag Wies, en super mooi in dit groene designpapier.. leuke sketch ook uitgewerkt..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met de verschillende groentinten Wies!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart in deze tinten Wies, de kerstbal is een mooie blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, Wies. Heerlijk gevoel is dat als er weer wat ouds (bijna) op is. Mooie kleuren groen zijn dit trouwens.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kerstkaart, in fijne kleuren en een mooie sketch !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Af en toe eens in 'de oude doos' duiken levert soms mooie kaartjes op. 😊
    Mooi gemaakt Wies.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A brilliant card, love the monochromatic look of it and it's a great take on the sketch.
    Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2.
    Anne SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart! Ik ben benieuwd of het mij ooit eens gaat lukken om een blok papier helemaal leeg te knutselen. Het gaat nu nog niet zo hard, ben op sommige blokken toch te zuinig denk ik.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een leuke kaart heb je gemaakt, mooi
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kerst groen, mooie kleur.
    De bal heeft wel iets chique's, waardoor het een chique uitstraling heeft deze kaart.
    Hey blijft leuk hè, door het jaar heen kerstkaarten maken

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie uitwerking van de schets !!!!
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a pretty card - I love your shades of green and that lovely ornament. Thanks for playing at Christmas Kickstart, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke sketch heb je gebruikt, je maakte een mooie groene kerstkaart leuk met de bal als middelpunt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Reageren op jouw blog is altijd problematisch Wies....m’n tekst is 3x verdwenen nu dus ga ik eerst in mijn kladblok typen en kopiëren/plakken....

    Wat een mooie uitvoering van de leuke sketch Wies, de kerstbal heeft een mooie plek gekregen.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a darling Christmas card, thanks for playing along with us at THAIC.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is a lovely Christmas Card. I like the way you have highlighted the raised areas of the embossed tree ornament. It looks so pretty that way.

    Thanks for taking part in the March Rudolph Days Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I really love your Christmas card, what a great use of my sketch. Papers, image and snowflake are perfect. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...