Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 28 maart 2021

GDT Knutsels en Kadootjes # Planten op je kaart

In februari stond ik met mijn ruiten kaart in de Top 3 van Knutsels en Kadootjes.
Deze maand mocht ik daarom Gastdesigner zijn. En dat is natuurlijk altijd leuk en ook wel een beetje spannend, want je weet niet van te voren wat het onderwerp van die challenge is.
Maar met het thema "Planten op je kaart" kreeg ik al snel een idee.
Ik heb al een poos terug een mal gekocht met plantjes en potjes van Love 2 Craft. Hiermee had ik nog niets gedaan. Deze challenge was dus een hele goeie gelegenheid om ermee aan de slag te gaan.

De voorkant van de kaart met papier uit verschillende blokjes.
De cirkels zijn van Crealies, de plantjes en potjes van Love 2 Craft en de kleine bloemetje van een hoekstans. Plus een touwtje om de plantenhanger aan vast te maken.

De binnenkant van de kaart heeft een soort pop-up deel.
Dit kaartmodel ( asymmetric box card ) zag ik bij Beccy's place.
Ik heb het "box deel" beplakt met houtnerf papier. Zo vind ik het net een soort afstaande wand, waar de planten aanhangen en op staan. Het DP is dan het behang.
Rechts een stempel (ooit van GerJanne gekregen) in een ovaal en daaronder een klein ovaaltje met een  handgeschreven tekst. De ovalen zijn mallen van Boekenvoordeel.

Het is in elk geval een leuke uitdaging om een kaart met planten te maken, dus ik zou zeggen doe gezellig mee.
Voor meer inspiratie kun je op het K & K blog kijken.





16 opmerkingen:

  1. Een fantastische kaart Wies. De voorkant is al een plaatje maar als je hem dan opent...wauw. Ik ben er een beetje verliefd op, supermooi. Leuk dat je gast-designer mocht zijn en dank je voor de link.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje heb je gemaakt als gastdesigner bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje, het voorblad is mooi maar de binnenkant is schitterend met de kastjes met plantjes erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je gastdesigner mocht zijn bij K&K Wies en wat heb je een GAVE kaart gemaakt.....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je GD mocht zijn Wies en je hebt een prachtige inspiratiekaart gemaakt.
    Ook je kaart voor mijn verjaardag is zo'n beauty. Ben er superblij mee. Dankjewel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou nou nou, jij hebt je helemaal uitgeleefd zo te zien, wat ontzettend leuk zeg, de binnenkant.
    En meteen je nieuwe stans in gebruik genomen, hoe leuk is dat nou weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wooow wat een prachtig pop up kaartje heb je als gastdesigner gemaakt voor deze nieuwe challenge Wies....echt zoooo gaaf met die' kasten' met die leuke plantjes erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je GD mocht zijn en wat een gave kaart heb je gemaakt, het pop-up gedeelte is super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje met al die leuke plantjes, wat een verrassing als deze opengaat

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woww Wies wat heb je er weer een kunstwerkje van gemaakt; écht geweldig.... zowel de voorkant als de binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi gemaakt! Je hebt een geweldig leuke inspiratiekaart gemaakt als gastdesigner.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben gewoon verliefd op deze kaart. Wat is ie prachtig met een verrassende binnenkant! Dank je wel voor deze mooie voorbeeldkaart bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf zeg, die binnenkant is een enorme verrassing, heel mooi kaartje Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beeldige kaart Wies en een heel mooi gastkaartje voor K&K. Heel apart de pop- up binnenkant maar ook de voorkant is prachtig!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit model zag ik voorbij komen bij Beccy maar jij gebruikte hem helemaal geweldig Wies, SuperMooi! Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...