Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 29 mei 2020

VW busje

Vandaag weer een mannenkaart om te laten zien.
 Ik heb er deze en de komende maand wel een aantal nodig.
Ik werk nu voor het eerst met de vernieuwde Blogger .
Het moet wel erg wennen. Het is even zoeken naar verschillende functies, die zijn wat meer verdekt opgesteld, zoals het kleiner of groter maken van een afbeelding.
Maar het zal wel wennen. 
De basis is een crèmekleurige kaart.
Design papier uit verschillende blokjes, meest oude.
Strook craftkarton geëmbost met een mal van Sizzix.
De VW gemat op craftkarton (rechthoekige mal van Crealies)
In de tekstdigi nog het VW embleem getekend met een gelpen.
Verder nog 3 ovale knoopjes  gestanst en er een draadje doorheen geknoopt.
Sketch 


Challenge:

15 opmerkingen:

  1. Wat ben je leuk bezig met de mannenkaarten Wies. Die met de motor is erg mooi en deze ook. Ja ik heb ook met de nieuwe blogger gewerkt gaat prima. Inderdaad even goed kijken... masr het gaat goed. Fijne pinksterdagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is dit, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt, Wies. Ik ben vandaag ook bezig geweest met de nieuwe Blogger. Inderdaad even zoeken, maar dat zal ook wel weer wennen. Je kaart is super!
    Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great designed card and fabulous colours, really nice.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk.
    Super leuk voor een man.
    Oh jee, nieuw blogger..... Ik durf nog niet😊.
    Ik wil altijd graag lekker rondneuzen op blogger en niet teveel moeten zoeken.
    Maar, ik denk dat ik er wel aan moet geloven, want volgens mij gaat eind juni iedereen ermee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige mannen kaart
    Ik moet nog uitvogel hoe het werk het nieuwe versie van het nieuwe blog
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap dat je al met de nieuwe versie werkt Wies, ik durf nog niet... Mooie kaart heb je gemaakt, leuk plaatje en mooie frisse kleurtjes erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk mannenkaartje en deze VW vind ik zo leuk! Ook dit weer een prachtig kaartje! Ik ben weer terug gegaan naar de oude blogger want ik vond het niet goed gaan maar we zullen er wel aan moeten geloven in juni geloof ik! Ik zie dan wel! Fijn dat je nog meedoet met de uitdaging van ons nieuwe blog van GCC Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awesome card. Love the VW and card design. So glad you shared over at Crafty Catz.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the design of this card and the gorgeous image that you've added. Fantastic.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super toffe kaart. Helemaal leuk. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Great card, love it. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card. Thanks for entering you card at Girlz Creative Crafts
    Deze is zo leuk Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts
    Grtjs
    Claudia
    DT Girlz Creative Crafts
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het ook zoeken met de nieuwe blogger, heb weer de oude zolang het nog kan, ik vond vooral het al dan niet publiceren wat raar. Wordt wennen, zoals aan veel zaken...
    Toffe mannenkaart voor onze eerste challenge.
    Dankjewel voor je deelname bij Girlz Creative Crafts en Creative Sketchy Girls.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het ook zoeken met de nieuwe blogger, heb weer de oude zolang het nog kan, ik vond vooral het al dan niet publiceren wat raar. Wordt wennen, zoals aan veel zaken...
    Toffe mannenkaart voor onze eerste challenge.
    Dankjewel voor je deelname bij Girlz Creative Crafts en Creative Sketchy Girls.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mooie stoere kaart
    fijn dat je mee deed aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...