Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

zondag 17 mei 2020

Motor

Omdat ik door mijn mannenkaarten heen was  ben ik daar mee aan de slag gegaan.
Nu is er een nieuw challengeblog  Girlz Creative Crafts . Hun eerste challenge is een mannenkaart maken ( wel met plaatjes, knipvellen, prentjes, foto's, 3d-knipvellen, pré-coloured digi's)
 Dus ik kan gelijk meedoen met een plaatje van een motor die ik nog in mijn map had zitten.

Achtergrondpapier van Craft Sesations.
Randen met inkt bewerkt.
Tandwieltjes van X-cut
Plaatje uit mijn voorraad
Tekst gestempeld.


13 opmerkingen:

  1. Een leuke stoere mannenkaart Wies. Die tandwielen doen het altijd goed. Een mooi vintage plaatje en leuk met dat "krantenpapier" op de achtergrond.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stoere mannenkaart heb je gemaakt Wies. Leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart,past allemaal goed bij elkaar een mooie mannenkaart. Dankjewel voor het meedoen aan onze 1ste challenge. Groetjes Helma DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toffe mannenkaart Wies, helemaal mijn ding ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gedaan Wies,alles mooi gecombineerd, het is een stoere kaart. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A super card Wies, a fabulous masculine design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW, such a cool card! I love every inch of it. Cool bike, the gears and lyers, it all fit so well together. Thank you for playing along with us at CRAFTY CATZ this week. Best of luck! Nick

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je gelijk al meedoet met de nieuwe uitdaging op ons nieuwe blog! een mooie mannenkaart met een mooie motor!Erg mooi gemaakt en bedankt voor je deelname aan Girlz Creative Crafts. Groetjes Marijke.


    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fab card, love all the different elements you've used.
    Thanks for joining the crew from SHOPPING OUR STASH for our "Oh The Places You'll Go" challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous card, so glad you shared with us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stoere mannenkaart heb je gemaakt, heel leuk!
    Groetjes Caroline (DT Girlz Creative Crafts)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful male card, love the image and papers. Thanks for joining us at CHNC Patterned Paper Challenge this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I really like this creation. Well done Thanks for entering you card at Girlz Creative Crafts
    Prachtige creatie. Super gedaan!! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts

    hugs lisbeth
    DT Girlz Creative Crafts
    http://krealis.blogspot.be/

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...