Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

donderdag 14 mei 2020

Kerstkaarten 2020 -26

Vanmorgen weer gewerkt. Gelukkig droog overgekomen, want zo rond 08.30 regende het. Gelukkig was de bui al weggetrokken toen ik op de fiets stapte.
Vanmiddag naar de kapper.  Joehoe!  Ik heb mijn haar de afgelopen tijd nog aardig in model weten te krijgen, maar het werd wel steeds lastiger met mijn dunne sluike haar. Dus  ik ben  helemaal blij dat ik nu weer een goede coupe heb en ook weer een kleurtje in mijn haar.
Dit keer geen tijdschriften om door te bladeren tijdens het intrekken van de kleur (vanwege de corona) dus heb ik op mijn mobiel wat zitten neuzen op Pinterest en heb ik op een aantal blogs gereageerd.
Zo ging de tijd ook snel voorbij. 


En hier is hij dan, mijn kerstkaart gemaakt met de sketch van de Egel.

Cirkles van Crealies
Origamipapier.
Geponste en gestanste sneeuwvlokken.
Pinguïn ingekleurd met Derwent potloden.
Tekststempel van Crealies
Sketch van de Egel
Challenge:



19 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje en een mooi ontwerpje met fijne kleuren. Geluk dat jij al naar de kapper kan. Bij ons gaan de kappers pas volgende week aan de slag en ik kan pas op 25 mei, en het zal ook meer dan nodig zijn. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toffe kaart! Leuk zo'n rond modelletjes!
    Ik zat altijd op de bus te bloggen,maar ga nu (uit angst) met de wagen. was op donderdag wel handig, dan kon ik telkens 2 keer 50 min. bloggen...
    Wij kunnen maar volgende week naar de kapper, dan zal mijn wilde krullenbos weer weggetoverd worden...
    groetjes en hou het gezond
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Wies leuke pinguin.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij hebt er ook een hele leuke kerstkaart van gemaakt Wies.
    Fijn om weer naar de kapper te mogen he....ik mag 26 mei.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kaart, mooi model..
    Lekker he dat de kapper weer mag, onze kapper heeft de dag dat ze mocht beginnen haar enkelbanden verrekt, dus die zit de komende 2 weken op de stoel, dus wij wachten nog wat langer..
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk weer naar de kapper !
    Je kaart is erg leuk !
    Mooie uitwerking van de schets !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Wies, schattige pinguïn! Mooie uitwerking van de sketch!
    En fijn dat je haar weer lekker zit, voelt vast heel prettig!
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als je haar maar goed zit..hihi. Mooie kerstkaart heb je met de sketch van De Egel gemaakt Wies. Lief die pinguïn en mooie kleurtjes gecombineerd.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en gezellig je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-De Egel en dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi je kerstkaartje van vandaag Wies...een heel leuk dat pinguineke erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij hebt de sketch ook erg leuk gemaakt Wies, er zijn veel deelnemers,zo leuk om dit modelletje zo vaak tegen te komen in blogland. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstkaart met de leuke pinguïn, ik was gisteren bij de kapper, ik heb dik haar en het was een hele bos, nu zit het weer netjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke Kerstkaart Wies. Mooi model leuk gemakt volgens de schets. Fijn dat je weer Nasr de kapper kon. Ik wacht nog even tot de ergste drukte over is... groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card with drawn details.Thanks for joining us in CCAYR challenge. Hope you will participate in our next challenge. Martina-DT

    BeantwoordenVerwijderen

  14. Ontzettend leuk dat je meedoet met onze '#99e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love your pretty circle card. Wies! Blue and white look so good on Christmas cards, and the penguin is so cute! Thanks for joining in again at The Holly and Ivy Christmas Challenge.

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leukerd. Geniet ik van. Wat kan het dan fijn zijn om weer heerlijk naar de kapper te gaan. Ik moet nog, gelukkig had ik het net voor de sluiting heel kort laten knippen. Dank je wel voor het meedoen aan deze sketch uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wies this is gorgeous. Such a cute little penguin and the colours are so soft. In the UK our hairdressers cannot open until at least 4th July so many people desperately need a haircut now...

    Thank you very much for your lovely card and entering it into our challenge and good luck.

    Hope you and your family are safe and well from the Covid-19 virus.

    DT for The 12 Months of Christmas Link Up!

    Made By Mandy – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. A great creation - thanks for sharing it with us at Christmas Crafts All Year Round.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Cute card!!! Thank-you so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ‘ROUND challenge. Hope to see your beautiful creations in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...