Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

dinsdag 29 januari 2019

Pony (DT Dora)

Morgen , de 29 ste,  ben ik jarig en mag mijn 65ste verjaardag vieren. Nog niet met pensioen, dat is pas volgend jaar oktober. Nu doe ik mijn werk  als HV’er bij de thuiszorg nog steeds met veel plezier, dus niet zo erg om nog een poosje door te werken.
Ik heb al verschillende kaarten gekregen, eentje zelfs al heel vroeg, maar ik ga ze morgen pas open maken en deze week ook de zenders een bedankje sturen. Het is nu dus nog even een verrassing.

Precies op mijn verjaardag weer de eerste voorbeeldkaarten van dit jaar van het DT van Doortjes digi's. Voor de maand januari heeft Dora gekozen voor het thema Paarden /pony's
Ik heb een kaart gemaakt met de nieuwe digi pony bij het hek / pony at the fence.
Achtergrondpapier uit een oud blokje
De digi ingekleurd met Derwent potloden, geplakt op een rechthoek (Crealies)
Hier omheen een rand gemaakt met stansen van MD
Hoefijzers (Pinterest)
Tekst stempel


13 opmerkingen:

  1. Proficiat Wies! Een heel gezellige dag gewenst.
    Wat heb je de nieuwe digi van Dora prachtig ingekleurd en er een mooie kaart mee gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag, Wies, en een heel gezellige dag gewenst.
    Je kaart is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren toegewenst! Maak er een fijne dag van!
    Wat heb jij een mooie kaart gemaakt met de digi van Dora. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag, mijn kaart is onderweg..
    Leuke digi van Dora en een hele mooie kaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jouw verjaardagsdatum had ik nog niet, maar een kaartje gaat nu meteen naar Groningen.
    Sorry dat het te laat zal toekomen.
    Alvast een hele fijne verjaardag toegewenst.
    Geniet ervan.
    En de kaart die je hier laat zien is ook weer een hele mooie met een leuke digi van Dora.
    Super tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi wies. Gefeliciteerd. Je kaart is onderweg.... dacht dat je in februari jarig was. Fijne avond nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je verjaardag Wies... hopelijk heb je een gezellige dag gehad vandaag
    Je stond nog niet op mijn kalender ...nu inmiddels wel...er komt nog een kaartje aan hoor...Heel mooi je kaartje heb je met deze leuke digi van Dora gemaakt ..
    KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte met je verjaardag! Je staat op de lijst van DAK en die heb ik nog niet overgenomen op mijn kalender in mijn knutselkamertje. Dom!! Hopelijk had je een mooie dag! Je kaartje met de digi van Dora is in elk geval erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wies! Ik lees dat je gisteren jarig was, nog van harte! Gelukkig werk je met plezier naar je pensioen toe, zouden meer mensen moeten doen😂. Hopelijk ben je lekker verwend gisteren! Je hebt trouwens een mooie kaart gemaakt met digi van Dora. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog gefeliciteerd met je verjaardag Wies !
    Je kaart is erg mooi geworden.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart met je lieve paardje Wies!
    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Wies,
    ik zie een nieuwe kerstkaart maar niet op je blog??
    groetjes, Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met dit kaartje past alles!! Heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...