Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 1 februari 2019

Kerstkaarten 2019 -6

Als eerste bedankt voor jullie reacties op mijn kaart voor het DT van Dora en ook voor de felicitaties vanwege mijn 65 ste verjaardag.

Na mijn werk is het me toch nog gelukt om een kerstkaart te maken voor deze week.
Het is een apart model dat ik op Pinterest ontdekte.
De werkwijze kun je vinden op het blog Mixed Up Craft
Karton van de Action
Sterren (Boekenvoordeel)
Tekst (Crealies)
strookje mica
Vanaf de zijkant zie je beter hoe de ster zweeft in de kaart.


Challenge:
52 Weeks to Christmas week 5
CHNC#422
Winter Wonderland #Anything Goes Christmas
Merry Little Christmas Challenge #7 February Anything Goes

PS. Er is donderdag iets mis gegaan met de publicatie van dit bericht. Daardoor werkte de link niet.
Ik heb dit bericht toen maar opnieuw bewerkt.
Helaas kan ik de link op de challenge waar ik het eerste blogbericht geplaatst heb, niet veranderen.

Sorry, but something went wrong with the publication of this post on Thursday. So I posted it again. Sadly I can not alter the link on challenges I had already added the first post of this card.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Wies,
    wat een geweldige kaart! Prachtig model en zo mooi gemaakt. Knap dat je daar na je werk nog tijd en energie voor hebt! Ik vind het een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Wies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Wat een topper van een kaart! knap gemaakt. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is idd een apart model, Wies. Heel mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Wies en wat een leuk model,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart Wies!
    Superleuk modelletje, mooi en feestelijk in wit en goud!
    Nancy DT52WTC
    PS wat laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, Wies.
    Leuk model.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...