Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 23 januari 2019

Hoera een zoon en een paar foto's

Bedankt voor jullie reacties op mijn kerstkaart met een borduurwerkje in kruissteek.
Gisteren heb ik dit babykaartje op de bus gedaan en kan ik hem dus wel laten zien.

Gemaakt met oudere papiertjes uit mijn voorraad.
Sokjes, speldje en flesje stansjes van Ali.
Het flesje heb ik 2 keer gestanst. 1x uit mica en 1x uit geel papier
Mini bloemetjes (hoekpons)
Naam, stans van Nellie Snellen
Tekstdigi
Digi moeder en kind van A Day for Daisies

Challenge:
Kreativtanten #25 Alles Geht (3)

Vanmorgen i.p.v. sporten een wandeling gemaakt. Echt genoten.
De Noordermolen

Kerkje van Noorddijk
Een vliegende draak ?

8 opmerkingen:

  1. Prachtige babykaart!
    Mooi ingekleurd.
    Je hebt groot gelijk, lekker buiten sporten.😊
    Hele mooie foto's.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely baby card, love the design concept with all the emblishments . Thanks for joining in on the Anything goes Challenge at the Happy Craft Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie babykaart.
    Ook de foto's zijn prachtig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weeral een hele mooie kaart, dat flesjein mica vind ik top!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Wies,
    eine wundervolle Babykarte! Ja... sie sind alle unsere kleinen Helden! Vielen Dank für Deine Teilnahme an unserer aktuellen Challenge bei den Kreativ-Tanten und viel Glück! Hoffentlich sehen wir uns nächsten Monat wieder.

    Liebe Grüsse
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#25 – Think twice + BlogHop}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#25 – ATG}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#55 – Winter}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cute card!Thanks for joining us at Crafty Creations. Anna-Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Wies.... hele mooie digi!
    Gezellig dat je weer van de partij bent en heel veel succes!
    grt Angela
    MHH-challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...