Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

maandag 7 januari 2019

VW busje

Bedankt voor jullie reacties op mijn witte kaart. Ik heb ze weer met veel plezier gelezen.

Een paar berichten terug schreef ik dat ik aan een nieuwe hormoontherapie (i.v.m. borstkanker in 2016) was begonnen. Hier moest mijn lichaam weer behoorlijk aan wennen. Gelukkig voel ik me nu weer een stuk minder moe en ook de andere bijwerkingen zijn minder geworden, dus als het zo blijft gaan kan ik het wel 3 jaar volhouden.
Heel blij dat het weer beter gaat en ook de creatieve kriebels weer boven zijn gekomen.

Ik de stans van de VW bus weer eens te voorschijn gehaald, want ik wilde voor de verjaardag van een neef een kaart maken. Hij is een echte autoliefhebber.
Ik heb de sketch van Cheerful Sketches hierbij gebruikt.
Papier uit verschillende blokjes, net als de cirkel en de woorden Parijs en Voyage.
De VW (Marianne Design) is geplakt op een bestempeld stukje papier (Stempel van Crealies)
Tekst ook gestempeld. (Craft Emotions)
Challenge:

14 opmerkingen:

  1. Een hele leuke mannen kaart Wies.
    Ik ben blij voor je dat je je wat beter voelt nu, zo naar die wisseling van medicijn, je niet altijd maar afwachten wat je lichaam doet. Hopelijk blijft het nu goed gaan.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Wies. Als het busje een stempel was had je mee kunnen doen bij Carlin's aan de Challenge van deze maand :)
    Heel veel sterkte en ik hoop dat het goed blijft gaan met je.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Wies. Leuk volgens de schets gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke en mooie kaart!
    Super dat het beter gaat met je gezondheid.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat de medicijnen goed aanslaan Wies, je hebt een leuke en stoere mannenkaart gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great card love the layout and VW.Thank you for joining us at Artistic Inspirations
    Carol DT x
    Good luck with the new medication
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn Wies! Gaat steeds beter weer, dus.
    Je kaartje is heel leuk. Die vw bus is gewoon enig! Ik heb er een stempeltje van, geen stans...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, heel leuk voor een man ook! Sterkte met je gezondheid,is nietniks allemaal! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje met in de picture een Auto, bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuk kaartje met de VW bus.
    Wat fijn dat je je weer beter voelt en meer zin in de hobby krijgt!
    Bedankt voor het meedoen met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart!
    Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, leuk!
    Bedankt voor je deelname aan onze 'iets met een A'-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...