Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 19 september 2018

Ronde easelkaart met vouwwerk

Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart. Ik heb ze weer met veel.plezier gelezen.

Vandaag wil ik jullie een ronde easelkaart laten zien met een zelf bedacht vouwsel van Kaleidoscoop vierkantjes.

De cirkels zijn gestanst met een mal van Crealies.
De blauwe waarop het vouwsel zit is een mal van Joy 6003/1002
Stopper een mal van Craft Sensations
Tekstdigi
Plakpareltjes
Vouwmodel van 16 vierkantjes “bosbessen” 

Challenge:


14 opmerkingen:

  1. Bij het bekijken van je kaart, sta ik precies op de kermis.
    Ik vind het wat gelijken op een reuzenrad of heb ik teveel fantasie ?
    Een groot werk denk ik met een heel mooi resultaat.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje! Met dat vouwwerk geeft het een heel sjieke uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat apart! Heel mooi kaartje! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om de Easel kaart weer te zien. Heel mooi kaartje. Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow. weer aan het vouwen...Dit ziet er heel mooi uit. Mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart Wies, Ik vind het vouw werk echt heel chique op je kaart,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoooo.....wat gaaf gedaan Wies!
    Dat is een heel gevouw geweest!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow wat een prachtige kaart Wies !
    Echt een kunstwerkje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card and love all the little folds to make the circle.Thank you for joining us at Artistic Inspirations
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi hoor gaaf model. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Prachtig! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Wies, a beautiful kaleidoscope card, very pretty colours. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends. Good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...