Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

woensdag 5 september 2018

Kerstkaarten 2018 - 29

Als eerste wil ik jullie bedanken voor jullie meeleven na het ovrlijden van mijn zwager.
Dat doet goed. 

Ook wil ik mijn nieuwe volger kReNK van harte welkom heten op mijn blog. Leuk dat je mijn blog bent gaan volgen.

I also want to welcom kReNK to my blog as my new follower.
I hope we may inspire eachother with our creations.

Vandaag wil ik jullie een kerstkaart laten zien die ik gemaakt heb met een digi die ik gewonnen  heb bij Kleuren met Potloden. Het is een digi van  SheepSkyDesign

Papier van verschillende blokjes.
Witte vierkantjes geëmbost met sterren.
Hulst: Marianne Design (LR0244)
Kerstbal: Precious Marieke (PM11039]
Rode perlgel parels voor de besjes
Tekst gemaakt in Word
Groot vierkant Crealies
Digi van Sheep SkynDesign ingekleurd met Derwent Potloden 

Challenge:

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Zo lief die digi. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje voor baby's eerste kerst Wies, prachtige stempel zeg! De traditionele kleuren blijven best mooi hè!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Wies!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie, lieve digi en daar heb je weer een prachtige kaart mee gemaakt.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi en lief kerstkaartje,
    Leuke digi en alles mooi gecombineerd,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi/lief kerstkaartje Wies!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kerstkaartje Wies.
    Groetjes ,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Wies,
    wat een schitterend kaartje heb je gemaakt. De afbeelding is zo leuk met dat olifantje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie digi met het olifantje, het is een schattig kaartje geworden in mooie kleuren die bij kerst horen. Nog gecondoleerd met het overlijden van je zwager, heel veel kracht en sterkte gewenst. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. An adorable card, such a sweet image and gorgeous result..hugs.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig is je kerstkaartje in deze traditionele kleurtjes Wies ...zo een lief stempeltje erop..

    en ook nog gecondoleerd met het overlijden van je zwager...Veel sterkte de komende tijd...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik wens je heel veel sterkte en kracht met het overlijden van je zwager Wies.
    Ik had je berichtje gemist.
    Je hebt wel weer een prachtig kaartje gemaakt.....geeft wellicht wat afleiding.
    Lieve groetjes en nogmaals sterkte,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ach, wat een superlief kaartje, mooi gemaakt
    Fijn dat je (weer) meedoet met de challenge van deze maand !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...