Welkom

Welkom op mijn blog. Gezellig dat je een kijkje komt nemen en erg leuk wanneer je een reactie achterlaat.

Volgers

vrijdag 21 september 2018

Bloemenpracht

Soms heb je weinig tijd om kaarten te maken of geen inspiratie, maar deze week heb ik ‘s avonds verschillende kaarten kunnen maken. 
Dit achtergrondpapiertje komt uit een oud blokje. Ik vind het zelf een beetje lastig te combineren omdat het vrij druk is.
Maar ik heb een poging gewaagd. 

DP uit oud blokje
Oranje strook met daarop een rand van Memory Box
Een paar rondje daaruit heb ik gebruikt voor rechts boven. Hierop geponste bloemetjes geplakt.
Cirkel van Crealies
Bloemen van Fred She Said (Heb ik eens gewonnen met een challenge)
Perlgel hart.
Label Craft Sensations met gestempelde tekst van Leanne Creatief
Sketch van Carlin"s Kaartenparadijs

Challenge:

4 opmerkingen:

  1. Ik kan begrijpen je gevoel met het papier. Die bloemen die je erbij toegevoegd hebt zijn mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous flowers Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Michelle DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is heel mooi geworden Wies.
    Kleuren vind ik mooi gecombineerd.
    Bedankt om nog een keertje deel te nemen aan onze "schets + bloemen" challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje Wies. Bedankt voor je 2e deelname bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...